akerhielm

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma - 17 mars 2011 17:01

Igår var jag och älsklingen på Sturebadet juh, och gud vad härligt det var.

Först massage medans älskligen badade massasgebad och sedan bytte vi.

Och jag var extremt trött när vi gick därifrån.

Det var så skönt inte bara fysiskt utan även psykiskt, för man behövde inte tänka på något alls.

Bara sigsjälv.


  

 

Jätte trevlig personal.


  

Heheh, sånna hära badrum skulle man vilja ha hemma. Man ser inte så mycket på bilden, men det var hur fint som helst.


  


Sedan har vi själva poolen.

Jätte härlig stämning, lugnt och skönt!


  

Och så fick vi med oss varsin sånhära, en nessesär med produkter i.


Tack för igår älskling   


  

Av Emma - 17 mars 2011 16:25

Ja ang min så kallade P, så skulle jag träffat honom idag... Precis som alla andra gånger ha vi bestämt tid och dag och vart, men... Ja och självklart finns det ett men i denna historian oxå. MEN han smsade och skrev " Hej Emma! Tyvärr måste jag meddela att jag är sjuk, jag är hemskt ledsen, hoppas vi kan ses när jag blir frisk. Kram P" Grejjen är den att jag förstår oxå att vem som helst kan bli sjuk när som helst. Men när folk ljuger för mig, gång på gång, så vet man aldrig när sanningen väl är framme... Och detta är ett sånt fall. Sommaren 2008, så skulle vi träffats ett X antal gånger, men kom han? Nej! Såklart inte, utan då var förklaringarna, "Jag är sjuk" eller "Jag har ont i knät" eller liknande... Och visst, i mellan åt funkar dessa bortförklaringar... Men inte varenda jäkla gång.


***


Jag drar alltså en slutsats av detta och den lyder:

Varför ska jag gå och skaffa mig en P nu när det har gått 18 år redan utan en.

Jag har kunnat stå på mina egna ben med mamma som stöd så då kan jag väl lika gärna fortsätta.

Och nu kommer vissa tänka " Gaah, jag har juh sagt detta till henne hela tiden" Ja och det kanske ni har, men jag måste få komma överrens med mig själv först. Right?


***


Så det är såhär det ligger till så ni alla vet.
Men nu ska jag plugga lite och tänka på andra tankar.


   

Av Emma - 17 mars 2011 09:45

Blev ingen träff med P.

Skriver sen.


  

Av Emma - 17 mars 2011 07:00

God morgon allihoppa!

Idag är det en speciell dag, för det första så fyller min pojkväns lillebror år, han blir faktiskt 18 hela år! Så grattis på honom   

Det firas på krogen nästa fredag   

Men i alla fall, vaknade upp brevid min fina underbara älskling nyss, och just nu står han inne i duschen.

Och vi ska snart börja gå, jag till bussen och han till jobbet.


Idag är jag extremt nervös för att idag klockan halv ett ska jag och M träffa min så kallade P.

Så jag är jättenervös, och det värsta som kan hända är att han inte kommer.



Men nu måste jag rusa iväg.

Skriver sen 


  

Av Emma - 16 mars 2011 16:13

Nu är benen rakade, håret håller jag på med att platta och snart bär det av till stan för att möta älskling och sedan dra till sturebadet,    ska bli jätehärligt!

***

Idag så lämnade jag nog huvudet på nattduksbordet, för detta har inte vart min dag.

Jag åkte till skolan, men sedan kom jag på att jag skulle vart i Liljeholmen idag, och eftersom jag kom på det så sent så hade jag juh glömt mina saker hemma... Och ja. Men dit kom jag efter mycket om och men...

***

Jag har även tjänat 500 snabba kroner idag, sålde min stereo som jag la ut på blocket igår och fick den såld idag, det är rätt bra faktiskt   


Nu måste jag fixa klart mig skriver ikväll.!


     

Av Emma - 15 mars 2011 19:00

Sitter just nu hemma hos min älskling och pluggar lite.

Går helt okej, han sitter och spelar fotboll och stör sig på att jag sitter och sjunger   

Men jag tänkte mera bara berätta att jag lever och så, och att jag skriver nog inte mera ikväll.

Utan ni får vänta tills i morgon.



  

Av Emma - 15 mars 2011 18:48

Doesn't come down when she calls,
"It's time for breakfast."
Momma can't get down those halls
Fast enough to see
Glass is sprayed across the floor
From the broken window.
She can't breathe anymore.
Can't deny what we know.

They're gonna find you, just believe.
You're not a person; you're a disease.

All these lives that you've been taking,
Deep inside, my heart is breaking.
Broken homes from separation.
Don't you know it's violation?
It's so wrong, but you'll see.
Never gonna let you take my world from me.
The world outside these walls may know you're breathing,
But you ain't comin' in.
You ain't comin' in.

Posters hung on building walls
Of missing faces.
Months go by without the cause,
The clues, or traces.

They're gonna find you, just believe.
You're not a person; you're a disease.

All these lives that you've been taking,
Deep inside, my heart is breaking.
Broken homes from separation.
Don't you know it's violation?
It's so wrong, but you'll see.
Never gonna let you take my world from me.
The world outside these walls may know you're breathing,
But you ain't comin' in.

Shed the light on all the ones who never thought they would become
A father, mother asking why this world can be so cold.

Doesn't come down when she calls,
"It's time for breakfast."
The memories begin to fall.
She asks, "When will I be free?"

All these lives that you've been taking,
Deep inside, my heart is breaking.
Broken homes from separation.
Don't you know it's violation?
It's so wrong, but you'll see.
Never gonna let you take my world from me.
The world outside these walls may know you're breathing,
But you ain't comin' in.

All these lives that you've been taking,
Deep inside, my heart is breaking.
All these lives that you've been taking,
Deep inside, my heart is breaking.
All these lives that you've been taking,
Deep inside, my heart is breaking.
The world outside these walls may know you're breathing,
The world outside these walls may know you're breathing,
But you ain't comin' in. 

  

Av Emma - 15 mars 2011 13:54

Näe nu måste jag fortsätta städa!!

Och det måste gå undan, för att sedan hinna duscha.

Och medans jag kollar på OC, så kan jag plugga och sedan åka till min älskling.

Så jag skriver inget förrens jag är klar med städandet.


  

Ovido - Quiz & Flashcards