akerhielm

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma - 15 mars 2011 13:01

Näe nu tar jag en paus från städningen och ska äta lite lunch. Blir väl pasta och aromat eller något liknande. Heheh!  

Rummet ser värre ut nu än innan, hahaha!

Menmen, får ge det ett ryck sen igen, har gått igenom alla lådor nu och kastat typ hälften.


Men nu är det lunch dags!


  

Av Emma - 15 mars 2011 11:32

    


  

Av Emma - 15 mars 2011 11:17

Så nu har jag bestämt ordningen på dagen:

1. Städa och rensa rummet

2. Lunch

3. Plugga

4. Leta resa till sommaren


    

Av Emma - 15 mars 2011 10:24

Jo men klart att jag har samlat på mig lite vuxenpoäng sedan jag fyllde 18!

Har juh vart ett antal gånger på banken, eller ja faktiskt 3 olika banker.

+ att igår fick jag verkligen bekräftat att jag faktiskt har samlat på mig en del poäng. För att igår fick jag ett packet hem... Från banken, men en bankdosa. Heheh!   


    

  

Av Emma - 15 mars 2011 10:20

Usch det är så hemskt det som händer i Japan just nu, följer det dagligen på nyheterna och aftonbladet, så man inte missar något.


            


  

Av Emma - 15 mars 2011 10:16

Så otroligt synd att jag måste vara inne hela dagen, och plugga, städa och packa!

Eftersom det är sånt otroligt fint väder ute idag, solen lyser och det är underbar!   


       


 

Av Emma - 15 mars 2011 10:11

Fick bli O'boy och rostade mackor med ost och peppar salami   


  

Av Emma - 15 mars 2011 09:30

Vet ni vad?

I morgon klockan 19.00 har jag och min älskling en tid på sturebadet. 

Vi måste vara där 18.00, så det blir att möta upp älsklingen där när han slutat jobba.

Gud det ska bli jättemysigt, och otroligt kul, att få uppleva en sån sak.


  


  

Ovido - Quiz & Flashcards