akerhielm

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Emma - 20 mars 2011 20:41

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan blir det att gå och lägga sig.

Orkar inte riktigt sitta uppe längre.

I morgon blir det skolan, och sista träffen med stöd, riktigt tråkigt  

Menmen, god natt på er .


   


 

Av Emma - 20 mars 2011 20:00


   

Av Emma - 20 mars 2011 18:45

Har vart hemma typ en timme nu.

Fick skjus hem från min älskling, vi har juh vart hos hans bror idag.

Var mysigt att få träffa han igen.

Längtar tills han kommer ut, och tills nästa gång jag får träffa honom.


Har precis ätit middag, och det blev något kött, med potatis och bea.

Gottigott.


 

Ikväll så skulle jag och mamma tränat, men blev inte av.

Så blir att ta det lugnt ikväll, mår inte så jättebra så blir väl att sova tidigt.

Skriver kanske lite mera senare,


 

Av Emma - 20 mars 2011 18:44

 

Anton


Emma och Anton

 


Emma och Anton  

Emma och Anton


   

Emma och Anton


God mat och gott vin 


   

Jag och min älskling

Jag och min älskling 


 

Emma

 


Anton kommer hem  


Anton kommer hem   


 Anton kommer hem  



Anton kommer hem  


   

Jag innan 


Jag och älsklingen


 

Jag


   

Av Emma - 20 mars 2011 11:00

God morgon!

Söndag idag, lite små tråkigt... Orkar inte gå till skolan i morgon, menmen.

Idag är jag lite små trött, men jag får skylla mig själv eftersom jag inte vände på mig och somnade om  

 Idag så ska jag och älsklingen åka och hälsa på hans bror.

Eftersom jag inte fick komma in sist.

Så det ska bli jättekul.

Nu ska jag sätta mig och spela sims.

Skriver senare.


 

Ovido - Quiz & Flashcards