akerhielm

Alla inlägg under april 2011

Av Emma - 29 april 2011 21:27

Vet ni vad?

Eftersom min underbara pojkvän väkte mig hysteriskt i morse,

så tänkte jag faktiskt gå och lägga mig nu.


I morgon blir det att jobba mellan 08.00-15.00

Så blir att gå upp klockan 6.



Så God natt!


 

Av Emma - 27 april 2011 22:36

Näe nu ska jag gå och lägga mig.

God natt!


  


 

Av Emma - 27 april 2011 19:02

Nu är jag hemma hos min älskling.

Vi har tagit en fika och handlat mat.

Så ikväll blir det Pasta Carbonara, gottigott!

Men nu ska jag spela lite sims.

Har inte så mycket mera att säga liksom.

Skriver senare ikväll.


 

Av Emma - 27 april 2011 13:18

Sitter just nu hemma och har nyss ätit lite omelett och nu väntar jag på mamma.

Vi ska åka till Centrum och köpa ett par jeans till mig  

Och jag kan juh egentligen inte använda jeans pga knappen som är nickel i, men vi har hittat ett par riktiga jeans utan någon knapp. 

Eller dem heter inte jeans utan treggings, men det är samma sak.

Och dem satt som handen i hansken på mig.

Så det är kul att kunna använda lite mera vanliga kläder igen och inte bara olika leggins.





Sedan blir det att åka till min älskling.

Så får jag vi se vad som händer senare.


   

Av Emma - 27 april 2011 12:26

Hahaha detta är så otroligt kul!

Att folk sitter och skriver om mig på sina bloggar, I like it  

Detta kan man hitta på  en "kompis" blogg som jag igår sa upp min kontakt med.... Lite kul att läsa detta!

 

"Vissa har problem!

De finns en människa som jag aldrig tyckt om men som jag ändå har träffat och fika massa med.
Människan är 18 men beter sig som 12 typ, allt ska handla om denna människa typ som åhh de här hände mig och bla bla bla, De ska alltid vara synd om denna människa som tex tyck synd om mig, jag gårter , jag finns och jag vill alltid stå i centrum och få all uppmärksamhet som jag kan få.

Jag är så trött på sånna människor och jag vet att jag själv inte är perfekt men människor som alltid ska ha uppmärksamhet och alltid skriver på fb om hur dåligt dom mår hit och dit fuck off de är inte synd om er...

Jag orkar inte skriva mer om denna person jag är av med henne skönt nog, jag kommer slippa henne och hennes jävla problem hit och dit och mer behöver jag inte skriva.

Jag tänker inte sitta och skriva skit saker om denna personen här, De jag tycker om henne stannar hos mig så länge ingen frågar hur de är mellan oss två för då säger jag bara vad jag tycker.

Slut med skit snacket!"
Älskar uppmärksamheten som folk lägger på mig!
Looovely!

 

Av Emma - 26 april 2011 21:45

"du är seriöst så jävla äckligt patetisk emma!! jag kommer aldrig bli vän med dig igen för jag känner inte dig längre men bra hoppas du är nöjd"


Klart som fan att jag är nöjd, jag är juh av med dig nu.

LOVELY!!


 

Av Emma - 26 april 2011 21:29

Jag älskar dig visste,


och jag vill inget annat än att det


alltid ska vara vi!


   



Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards