akerhielm

Alla inlägg under maj 2011

Av Emma - 31 maj 2011 18:57

God kväll alla mina sötnosar!

Har ni haft en bra dag idag ute i solen?  

Själv så åkte jag hem från älsklingen idag, men åker dit i morgon igen och stannar tills på söndag.

Så ska bli mysigt så!

Är juh ledig denna veckan så blir bara att ta det en massa lugnt, förutom fredag,lördag och söndag för då ska jag jobba en massa.

Men på torsdag och måndga så är jag och min älskling lediga tillsammans  

Så det ska bli skönt att kunna hitta på någonting.


Nästa datum som är att sikta på är den 10/6-11 för då får jag sommar lov!! + att då är det sommarfest på kvällen med klarna folket  

Och sedan den 11/6-11 så firar jag och min älskling ett år tillsammans!!  

Helt otroligt vad tiden går fort!

 Nästa år så tar jag studenten och grejjer, shiiet asså livet bara flyter på!

Kvällens planer är i alla fall att bara ta det lugnt på soffan med mamma och kolla på Desperata husfruarna.

Så det ska bli skönt att inte behöva göra någonting.

Och sedan i morgon om det inte regnar så blir det att ligga och pressa i solen, så jag kan få någon färg någon gång  

Och sedan på kvällen bär det av in till stan för att fira att E fyller 21 idag, så grattis till honom!  


Men nu ska jag ner och hjälpa mamma,

så jag skriver lite senare!


 

Av Emma - 30 maj 2011 15:48

Den 8 juni ska jag och mamma på


handledarutbildning, så efter det


ska jag börja övningköra!


   

Av Emma - 30 maj 2011 15:39




Vad tycker ni om detta?



Jag tycker detta är så jäkla patetiskt, hade det hänt någon annan.

En normal person, en person som inte är "känd" då hade det inte blivit några skrivirier.

Men nu när det är Kissie det gäller är det klart att alla ska veta om det.


Pinsamt!


 

 

Av Emma - 30 maj 2011 15:30


 

Av Emma - 30 maj 2011 15:07

Just nu:



 





 

Av Emma - 30 maj 2011 14:55

                       

       

Av Emma - 30 maj 2011 14:45

BLondinskämt nummer 1;

Det står sjutton blondiner utanför en nattklubb. Vad väntar de på?
- Den sista. Man måste vara arton för att få komma in.

Blondinskämt nummer 2; 

Vad är skillnaden mellan en intelligent blondin och en bigfoot?
- Bigfoots har skymtats.

Blondinskämt nummer 3;

Vet du varför det ligger så många döda blondiner nedanför Eiffeltornet?
- De använder ju Libresse med vingar…

Blondinskämt nummer 4;

Hur många blondinskämt finns det?
- Det är inga skämt, allt är sant.

Blondinskämt nummer 5;

Två blondiner sitter på en bänk och filosoferar. Den ena frågar sin kompis:
- Vilket ligger närmast oss, månen eller Borås?
Kompisen svarar:
- Mohahaha! Vadå, ser du Borås, eller?!

Blondinskämt nummer 6;

Vad kallar du en intelligent blondin?
- En Golden retriever.

Blondinskämt nummer 7; 

Det va en blondin och en brunett som va ute och gick.
Plötsligt säger brunetten
- Titta en död fågel.
Blondinen svarar
- Vart då ? Och tittar upp..

Blondinskämt nummer 8; 

Vad skriker en blondin som bevittnar en bilolycka?
- Vilket nummer har 112?

Blondinskämt nummer 9; 

Vad gjorde blondinen som fick tvillingar?
- Gick ut och letade efter den andra pappan!

Blondinskämt nummer 10; 

Hur många blondiner behövs för att skruva i en glödlampa?
- En. De tror att hela världen cirklar runt dem.


 

Av Emma - 30 maj 2011 12:15

God morgon mina sötnosar!

Idag är det måndag vilket betyder ny vecka och nya tag liksom.

Är ledig hela denna veckan, vilket menas med att det kommer bli en massa bloggande.

Och sånt tycker vi om, visst?   

Vaknade för typ 15 minuter sedan.

Första omgången vaknade jag kvart över nio, somnade om och vaknade 12.00, har alltså sovit i 14 timmar i natt.

Så extremt skönt!

Dock har jag jätteont i mitt huvud, så jag behövde väl sova.

Idag ska jag bara lata mig.

Kanske gå ut och sola om det slutar blåsa så mycket.


Nästa inlägg som kommer idag, kommer handla om helgen.
Det hände juh en hel del faktiskt.


Så håll utskick!


   


Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards