akerhielm

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Emma - 12 mars 2011 18:08

Efter en lång dag på jobbet, och dessutom första dagen som receptionist, så är jag faktiskt helt okej.. Trodde först att jag skulle gå hem och gråta men nejdå, dagen gick bättre än jag förväntat mig. Två av tre incheck blev lite fel, glömde berätta saker och slog in fel i kassan, men sista inchecket gick jätte bra för då var jag inte lika stressad och jag kom ihåg att berätta allt och slog in allt rätt i kassan    toppen!!

Mötte sedan upp min älskling vid TC och vi gick och han skulle äta, sedan kollade vi lite i affärer, och herre min gud vad jag vill ha sommar, NU! 

Efter det så gick vi och köpte lite godis, så ikväll blir en ytterligare lugn kväll. Eftersom jag ska jobba i morgon oxå mellan 07.00-15.00


Men nu ska jag krypa upp i min älsklings famn och får se om det blir något mera bloggande ikväll.


  

Ovido - Quiz & Flashcards