akerhielm

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Emma - 10 mars 2011 19:49

Näe jag vet klockan är inte ens 20.00 men jag måste läsa igenom min redovisning några gånger till och sedan så går jag och lägger mig.

Men jag säger god natt redan nu, Så jag kan koncentrera mig resten av kvällen.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll, och njuter av livet.


Gooood NAAAATT!


  

Av Emma - 10 mars 2011 19:38

Jag hatar när du gör såhära mot mig.

Du bygger upp förhoppningar och sedan rasar dem.

Du ljuger mig rakt upp i antisket och tror att jag inte märker något.

Du ignorerar mig.

Du prioriterar bort mig...

Jag hatar att du inte hörde av dig på 15 år.

Att du inte ens sökte upp mig.

Jag hatar att du valde denna vägen i stället för att lära känna mig.

Jag hatar när du klickar mig i luren.


Jag hatar att jag har insett att jag behöver inte dig.

Jag hatar att jag hatar dig!

För du är inte värld den energin.


  

Av Emma - 10 mars 2011 18:57

 


  

Av Emma - 10 mars 2011 18:35

  

Av Emma - 10 mars 2011 15:45

Det är helt otroligt vad folk på banken är sega.

Fast jag hann med i alla fall dem tre bankerna.

*Swedbank - Check!

*Nordea - Check!

*Handelsbanken -Check!


      

Nu blir det att kolla sista kvarten på OC.

Skriver senare.


  


Av Emma - 10 mars 2011 10:15

Så extremt onödig dag, har redan slutat skolan...

Och liksom ja, det kändes så meningslöst att gå till skolan idag.

Kände på mig detta redan i morse när jag klev ur sängen.

Nu bär det av i alla fall till mammas jobb.

Skriver snart igen.


  

Av Emma - 10 mars 2011 06:45

God morgon sötnosar!

Hoppas allt är bra med er och att ni har sovit gott.

Själv så vaknade jag självmant för 5 min sen och var jätte utvilad.

Är skönt att kunna ligga och da sig lite ett tag.

Dagens schema ser ut såhära:

*Få skjus av mamma till skolan.

*Skolan mellan 08.30- 11.20 

*Gå till mammas jobb och vänta på att hon ska sluta

*Åka till Swedbank, Nordea och Hanselsbanken

*Ta det lugnt


  

Ovido - Quiz & Flashcards