akerhielm

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Emma - 30 mars 2011 21:32

Hejhej sötnosar!

Ligger just nu i sängen, kom nyss hem.

J var ute på permisson så vi åt lite middag och hade trevligt.

Så nu är första grillningen checkad, så nu är snart sommaren här!!

I morgon blir det skolan och sedan hem till min älskling, och puss lite extra på honom eftersom han åker bort över helgen.   Kommer bli jättetomt utan honom, men jag tänkte försöka jobba lite extra då i stället, så jag kan fördriva tiden lite.  


 


Men nu börjar ögonen gå i kors, så jag tänkte stänga ner datan och gå och lägga mig faktiskt.

Fast jag vill vänta på att min älskling smsar och säger att han är hemma, så jag kan somna tryggt, men jag lär slockna innan dess i alla fall  

Så god natt mina sötnosar, vi hörs i morgon.


   

Av Emma - 30 mars 2011 09:45

God morgon allihoppa!

Finns inget annat alternativ än att vara glad idag för idag är det sol ute  

Dock började inte min morgon så himla bra med att gröna linjen inte fungerade.

Enligt min pojkvän så var det någon som hade hoppat framför tåget på gröna linjen, och på sl's hemsida så står det bara att det har hänt en olycka.

Sitter i alla fall just nu i liljeholmen och försöker räkna lite matte.

Har precis fått hjälp i 50 minuter  

Heheh! Ibland kan det vara rätt skönt med privat undervisning, för jag lär mig mycket fortare då.


Men nu ska jag fortsätta räkna.


   


Ovido - Quiz & Flashcards