akerhielm

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma - 31 mars 2011 20:20

Hej igen mina sötnosar!

Jag har fortfarande inte smällt det som hänt idag, så jag berättar allt i morgon.

Stänger ner datan nu, och gosa ner mig i sängen.

God natt!

 


Av Emma - 31 mars 2011 16:42

Efter en mycket händelserik dag så tänkte jag börja samla mig med att spela lite sims   

Så skriver jag senare vad som faktiskt har hänt idag.


 

Av Emma - 31 mars 2011 12:29

Nu har jag ätit lunch och sånt, lunchen var inget   att hurra över. 

Sitter just nu och snackar lite med Lina på FB och planerar inför nästa helg.

Vi ska nämligen ut på krogen, och spååra!

Ska bli så jäkla kul verkligen!  


 


Nu börjar lektionen.

Skriver senare.


   

Av Emma - 31 mars 2011 11:53


 

Av Emma - 31 mars 2011 10:32

Jo jag skulle vilja att ni läsare svarar på en fråga åt mig,  

När är man otrogen? Alltså nu menar inte jag tid utan är det en kram, en puss, ett hångel eller ja ni förstår vad jag menar    


Varför jag kom och tänka på detta var för att jag läste gamla inlägg som kissie har på sin blogg där hon skriver att hennes kille inte var så glad på henne för att hon hångla med en annan kille på krogen, och hon förstod inte varför han vart sur...


Så let me know  


   

Av Emma - 31 mars 2011 08:35

Nu blir det att fixa våran redovisning tills i morgon!


 

Av Emma - 31 mars 2011 08:26

God morgon på er alla sömntutor  

Hoppas ni har sovit gott och är utvildade.

Idag är det en speciell dag för idag fyller Tove år,   18 stora år idag!

Så grattis!  

Idag blir det skolan som slutar 15.20 och sedan blir det att åka hem till min älskling, och vänta på att han ska komma hem och puss på mig!


Han åker juh nämligen bort fredag-söndag så jag kommer inte så träffa han förens nästa måndag, så det känns lite tomt, fast jag var juh dock borta hela sportlovet utan honom.


Menmen, Vad ska ni hitta på idag då?


 

Av Emma - 30 mars 2011 21:32

Hejhej sötnosar!

Ligger just nu i sängen, kom nyss hem.

J var ute på permisson så vi åt lite middag och hade trevligt.

Så nu är första grillningen checkad, så nu är snart sommaren här!!

I morgon blir det skolan och sedan hem till min älskling, och puss lite extra på honom eftersom han åker bort över helgen.   Kommer bli jättetomt utan honom, men jag tänkte försöka jobba lite extra då i stället, så jag kan fördriva tiden lite.  


 


Men nu börjar ögonen gå i kors, så jag tänkte stänga ner datan och gå och lägga mig faktiskt.

Fast jag vill vänta på att min älskling smsar och säger att han är hemma, så jag kan somna tryggt, men jag lär slockna innan dess i alla fall  

Så god natt mina sötnosar, vi hörs i morgon.


   

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards