akerhielm

Alla inlägg under december 2010

Av Emma - 29 december 2010 11:13

God morgon på er!

Hoppas ni har sovit gott, det har jag gjort, är dock jättetrött idag i allafall   

Vad ska ni hitta på idag då?

Själv så ska jag snart bege mig hemåt, och börja städa mitt rum lite, och rensa ut min garderob, det kan verkligen behövas   

Sen blir det att bara ta det lugnt hemma. Är juh som sagt riktigt trött idag!

Blir kanske att kolla på någon film eller något.

I morgon så fyller mamma år    så ska se om jag hittar några till fina presenter, har redan köpt 2 st    men min mamma är den bästa och förtjänar det bästa oxå!

Och i morgon kommer min älskling hem till oss, och äter middag och sover med mig   

Ska bli mysigt!   


Men vad ska folket göra på Nyår då?

Det är juh snart!

Tips på några nyårslöften?


Nu ska jag i alla fall äta lite makaroner.


  

Av Emma - 28 december 2010 11:40

Nu ska jag börja göra mig i ordning, ifall jag ska följa med mamma, mormor och min syster till centrum. Jag får skriva lite mera senare.


  

Av Emma - 28 december 2010 10:36

   God morgon sötnosar!

Vaknade vid typ 10 tiden idag, skönt att sova ut för en gång skull.

Har juh inte kunnat göra den sen jag fick lov, först i fredags så var det juh julafton och då var vi i kyrkan kl 9, sedan på lördagmorgon så skulle vi åka till farmor trodde jag vid 10 så jag var uppe vid 9.

På söndagen så sov jag iförsig till 10.

Igår så blev jag väckt av mamma klockan 9 för att vi skulle till centrum klockan 10.

Så det har inte blivit så mycket sovande.   

Idag så ska jag i alla fall hem till min pojkvän och sova där i natt.   

Och på torsdag kommer han och sover hos mig    + att vi ska fira min mamma som fyller 42   

På fredag är det nyår, och då är det fest i Sumpan som gäller     

Med Klarna folket och min pojkvän, fast han är juh dock inräknad där,    så vad har ni för planer till nyår?

Och vad har ni för nyårslöften?

 

Jag har själv faktiskt inte kommit på något löfte än, har så svårt för att komma på sånt, för det ska juh vara något rimligt oxå!

 

 

Av Emma - 26 december 2010 16:15

     

 Vad tycker ni om julafton?

Själv så hissar jag denna julaftonen.

Brukar inte gilla julafton, men i år vare bra.


En till sak som jag hissar idag är:

Att jag vunnit tandblekning på Sofies blogg " http://www.bloglovin.com/m/1527708/158186318/fb/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRnNvZmlpZXN0eWxlLmJsb2dnLnNlJTJGMj

AxMCUyRmRlY2VtYmVyJTJGZm9ybGF0LWhhci1qdS1nbG9tdC10

YW5kYmxla25pbmdlbi1vLmh0bWw="

Tack så jättemycket gumman!


Finns inget att dissa idag     

 

 



Av Emma - 26 december 2010 16:04

Denna veckan så händer detta:

Måndag - så ska jag och mamma till Täby Centrum

Tisdag - inget bestämt

Onsdag - Inget bestämt

Torsdag - Så ska jag på Narni med mamma, syskonen och mormor. För att mamma fyller år, så jag bjuder alla på bio, sedan förhoppningsvis kommer älsklingen hit på kvällen, och äter middag.

Fredag = Nyår = Fest i sundbyberg     

Av Emma - 26 december 2010 15:50

Hejhej mina sötnosar!

Idag ska jag vara lite bättre på att blogga faktiskt, kom nyss hem från Täby Centrum och ja herregud vad mycket fooolk! Man blir juh helt galen   .

Var där med min älskling och hans mamma, och sedan fick jag skjus hem   . Skönt att slippa behöva åka kommunalt.   

Sov juh hemma hos min älskling i natt    och igår så var vi på bio, och såg Harry Potter och dödsrelikerna, den var riktigt bra faktiskt. Så jag var nöjd + att jag höll men vaken hela filmen.   .

Det är inte ofta det händer,    men ibland har man lite mera tur.



Ikväll blir det att bara ta det lugnt och denna veckans planer kommer läggas in lite senare.

Även dagens hissar och dissar.


Vad ska ni hitta på nu på lovet då?

 

Skriver lite senare.


  

Av Emma - 25 december 2010 16:51

Hejhej sötnosar!

Hoppas allt är bra med er, och att ni har haft en underbar julafton.

Min julafton var bättre än väntat faktiskt, var en runda hos min älskling osv igår kväll oxå.

Dock slutade inte allt så bra för allt slutade med att jag fick sitta i mörby en timme igår.

Menmen, vad gör man inte för att få träffa sin älskling?   


Har i alla fall precis kommit hem från farmor nu, trevligt att träffa den lilla tanten oxå. Det är juh trots allt inte varje dag.


Ikväll blir det bio, med min älskling och sover nog där i natt.

Vi ska se på Harry Potter,   


Den går 20.50 på sergel, så ja det är om ett tag.

Så innan dess så ska jag fixa mig lite , äta lite mat osv.   


Har tyvärr ingen ork till att blogga, får se om jag skriver mera ikväll.


  




Av Emma - 22 december 2010 20:15

Nu är jag äntligen klar med mitt rum! Städat och fint eller hur?

Och visst är mitt rum fint annars oxå, med mina rosa väggar osv   

Jag   Rosa!

Men nu ska jag faktiskt ta och bädda ner mig i soffan och kolla TV och smsa med min pojkvän, och som jag alltid brukar göra somna på soffan.

Så detta blir sista inlägget för ikväll.


God natt på er     


  

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards