akerhielm

Alla inlägg under januari 2011

Av Emma - 31 januari 2011 20:07

God kväll alla söta läsare!

Hoppas ni har en trevlig kväll, oavsett vad ni gör, ni kanske är kvar på jobbet eller sitter hemma och kollar på annorlunda familjer. Vem vet?

I morgon börjar som sagt nedräkningen till den 11/2! Då smäller det!   

Så det ska bli riktigt trevligt   

Idag har jag vart i skolan, och typ haft 2 timmars data, och sedan 3 timmrs bild.

Trevligt.

Var själv från min klass, inte lika kul.

Menmen, social som jag är så går jag ihop med alla.   

Ikväll blir det att kolla på spårlöst och böla lite till det.

Sedan vet jag inte, men i morgon är det fullt upp hela dagen, shiiet, vet inte hur jag ska hinna med, blir att lägga mig tidigt    för att åka till Liljeholmen i morgonbitti, sluta vid lunch, sedan åka till TC för att möta upp en tjej från stödcentrum för en fika. Och sedan måste jag skynda mig till Danderyd för att äta "middag" med min lärare och en kille i min klass och förbereda oss mentalt för det öppna huset som börjar klockan 17.00- 20.00 och sedan bär det av hem för att sova.

På onsdag är jag dock ledig så det är skönt!

Men vet ni vad, nu ska jag ta en Ipren och gå och lägga mig.


    



Av Emma - 31 januari 2011 13:30

Nu har ni juh fått följa mig varje dag med nya punkter där jag berättar lite om bland annat sommarminnen, min pojkvän, mina rädslor och sådant.

Så nu tänkte jag sammanställe detta till dett inlägg bara. Hahah!

Jag heter juh som sagt Emma och fyller snart 18 år.Jag bor med mina familj i stockholms förort, min familj består av min mamma, låtsas pappa och mina två små syskon.

Jag har även världens underbaraste pojkvän, som jag snart vart tillsammans med i 8 månader.

Jag pluggar andra året på gymnasiet, i en IT skola.

Jag trivs hur bra som helst och jag gillar verkligen det jag gör.

Mina drömmar i framtiden är såklart att jag hoppas på att jag och min pojkvän fortfarande är tillsammans och bildar familj och grejjer.

Just nu känner jag att jag vill jobba som polis och jag hoppas jag kommer in på polishögskolan.

Mera vet jag inte vad jag ska säga, hoppas ni har fått lära känna mig lite mera nu   


 

   


     

Av Emma - 31 januari 2011 10:02

Hejhej sötnosar!

Idag är det måndag, hm, suck! En hel vecka kvar tills helg   

I morgon börjar nedräkningen till min födelsedag så glöm inte bort den.

Bara 11 dagar kvar om man inte räknar med min födelsedag! Jippey!

Sitter just nu i skolan och håller på med databaser, lite tråkigt sådära menmen, allt i skolan är inte alltid kul.

Fick i alla fall reda på att jag fick G på mitt matte prov, så nu har jag 3 G på mina matteprov i MatteB.


Men nu måste vi jobba lite.


  

Av Emma - 30 januari 2011 18:56

Hej sötnosar!

Sitter just nu hemma hos min älskling och har precis duschat. Skönt!

Han håller på att laga mat och jag ska snart måla naglarna   

Idag vaknade jag vid 9 tiden, jättejobbigt och jag kunde inte somna om   

Sen så skulle jag in till stan och fika med Zandra vid 13.40 men det blev inte av så jag bad min pojkvän komma in istället, så vi kollade i lite affärer, och tog en fika på Café 60. Mysigt!

Och nu sitter jag här... *suck* Näe men det är mysigt att vara med min älskling.


Men nu ska jag faktiskt kolla om han behöver någon hjälp, annars så ska jag måla naglarna.


Skriver senare,.

   

Av Emma - 30 januari 2011 16:45

Hm, nu är det bara två punkter kvar på denna listan sedan är det Feburari. Det är dagens punkt om mina drömmar och i morgon handlar det om vem jag egentligen är...

I alla fall, mina drömmar... Hmm det är rätt svårt. Men om vi gör såhär, jag skriver om hur jag hoppas det ser ut i mitt liv om typ 5 år. Det tycker jag blir bra.

Om 5 år är jag 23 typ.

Och då hoppas jag att jag har gått polishögskolan och just nu väntar mitt första barn, kanske. Jag hoppas att jag fortfarande är tillsammans med min underbara pojkvän.

Och att vi alla är lyckliga och glada.

Hahaha!

 


 




     

Av Emma - 29 januari 2011 13:00

Min familj består utav min mamma, min låtsas pappa och mina två små syskon.

Jag tänker inte nämna några namn så ni vet.

Men i alla fall, min riktiga pappa är inte med i min familj, han har aldrig vart det och kommer nog aldrig att vara heller.

Jag och min familj bor i ett hus i stockholms förort.

Medans min pappa bor ute på Lidingö.

Jag vet inte hur mycket jag ska berätta om dem.

Jag står absolut närmast min mamma, för hon har alltid funnits där, både mentalt och fysiskt.

Mamma och jag bodde själva ett tag och jag tror att det är det som gjort att jag står henne närmast.



  

Av Emma - 28 januari 2011 13:00

Ja nu är det så att jag har ingen aning vilket som är mitt äldsta gose djur men jag har en docka som heter Berit som jag vet att jag har haft sen vaggan. Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta om henne, hon fick sitt namn efter en dagisfröken. I för sig så är detta Berit no.2 för en första hade jag glömt på dagis och när städerskorna kom efter stägning så hittade dem Berit no.1 och dem tyckte hon var så ful och sliten så dem slängde henne.

Men Berit no.2 har jag kvar än idag. 


    



  

Av Emma - 27 januari 2011 20:00

Jag vet att min pojkvän läser min blogg så jag tänkte bara skriva ett litet inlägg till honom nu...

Älskling det var inte meningen att bråka med dig häromdag, och jag hoppas du förstår det. Du betyder allt för mig och jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig.

Du är inte bara min pojkvän, du är även min bästavän och så mycket mera, du är mitt allt! Du är min livs kärlek, och jag hoppas du vet det.

Jag är fullkomligt värdelös på att säga såna hära saker till dig i verkligheten, jag vet det! Men någon dag så blir det ändrig på det oxå, men jag hoppas du tar åt dig av det lilla jag skiver till dig här på bloggen och på smsen.   

Jag älskar dig så obeskrivligt mycket och du ska veta att jag kommer alltid att finnas vid din sida!

Du har funnits vid min sida i snart 8 månader, och det har vart dem bästa månaderna i mitt liv. Allt vi har gjort som tex, våran lilla tripp till Danmark med tält och allt, och alla våra kvällar hemma i soffan framför tven, det är såna saker som får mig att må bra, och det känns så skönt att ha sånt med mig när livet inte går som jag vill.

Att veta att du finns för mig!

Jag vill bara tacka dig för allt du gör och har gjort för mig, och jag vet tyvärr inget annat sätt att förmedla detta på förutom här på bloggen.

Så alla kan se att jag är världens lyckligaste flickvän som har dig!


  


Hoppas du har haft en bra dag på jobbet och att middagen var trevlig ikväll och att du pussade och kramade alla från mig.

Synd att jag inte kunde vara med ikväll, men behövde plugga.   


En massa kärlek till dig!

Jag älskar dig   


   



 


Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards