akerhielm

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emma - 30 augusti 2011 16:59

Hejhej sötnosar!

Nu kör vi en liten uppdatering om veckan som var o helgen.
Så håll i er!

Förra veckan var det skola som gällde, rätt chill, allt gick bra o nu börjar jag trivas lite mer. Men självklart är det jobbigt att gå till skolan.

Helgen som var så var jag ute med Linnea, vi var först på Nivå 22 o sedan DAAM, o sedan drog vi till Lobby. Riktigt trevligt! O väldigt onyktert.

Menmen, vad gör man inte liksom.  

På söndagen så var jag o min älskling i stan o fika o åt o lite sånt.
O sedan vart det juh måndag igen, o skola. Som ett ända hamsterhjul.


O skola idag med, hade Datakommunikation o sedan hade vi Ellära o Elkunskap.
Så är rätt trött i huvudet nu faktiskt.

Blir att plugga lite o sedan gå o lägga sig i tid.


Men jag skriver lite senare.


   

Av Emma - 23 augusti 2011 19:12

Hej mina söta läsare!

Nu är första skoldagen avklarad på den nya skolan.

Gick riktigt bra.

Rätt sugit dock att vi slutar halv 5 i morgon...

Känns inte så jättekul.

Menmen... Är lediga på fredag så det är juh skönt det.

Skönt att i alla fall börja klockan 9.00 i morgon.


Idag har vi typ inte gjort så jättemycket, har typ gått igenom saker o ting.

Fått skåp o lite sånt.


 

 

Av Emma - 23 augusti 2011 11:06

       




   

Av Emma - 23 augusti 2011 09:56

Här är jag, min bästa bild 
Ur min bästa vinkel som en västernfilm 
Sömndrucken luktar alltid gott i munnen 
Ensam ändå synligt älskad, om än ytligt 
När jag drömmer ser jag toppen av ett isberg 
När jag vaknar vet jag knappt vad det betyder 
vi har aldrig setts på riktigt, vet du vad? 
Jag bryr mig inte, Jag är kär i bilden av dig 
Inte i dig 

Jag kan se dig, jag kan se dig 
Du vet att jag tittar. Jag vet att du gillar 
Jag kan se dig, jag kan se dig 
Men vi kommer aldrig se varann 

Vi ser varandra genom reflektionen i ett fönster 
Och ger varandra bilder utav helt perfekta mönster 
Om jag ens någonsin haft brister måste Gud ha glömt det 
För jag får alltid löv. Som marken får sent på hösten 
När jag drömmer ser jag toppen av ett isberg 
När jag vaknar vet jag knappt vad det betyder 
Vi har aldrig setts på riktigt, men vet du vad? 
Jag bryr mig inte. Jag är kär i bilden av dig 
Inte i dig. 

 


 

Av Emma - 23 augusti 2011 08:37

Här kommer en sammanfattning av sommaren 2011...




Rhodos


       

Båstad 

 


Ullared





Härliga kvällar med Älsklingens vänner


   



 










Av Emma - 23 augusti 2011 08:25

God morgon sötnosar!

Har varit vaken i kanske en halv timme.

Idag är första dagen i skolan, känns inte så jättelockande att gå upp ur sängen direkt.

Skolan börjar 13.00 men möter upp mina pojkar vid Odenplan vid halv ett.

Känns tryggt i alla fall.

Är så jäkla nervös, o det känns inte alls kul...  

Menmen,

En dagens outfit kommer i snart oxå när jag duschat osv.


   


 


Av Emma - 22 augusti 2011 20:42

Jag älskar dig över allt annat!   


 

   





   








Av Emma - 22 augusti 2011 20:08

Är så otroligt nervös...

Jag ska flytta hem till min älskling snart.

Skulle egentligen gjort det efter Rhodos, men har inte vågat direkt.

Asså jag blir juh så otroligt stor helt plötsligt.

+ att jag behöver juh hjälp av mamma med skolan.

Så jag får se hur det blir o när det blir av.


När flyttade ni hemifrån?


 



 



Skapa flashcards