akerhielm

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Emma - 13 mars 2011 19:45

Nu ska jag snart kolla solsidan, sedan blir det sova.

Så god natt!


    


  

Av Emma - 13 mars 2011 18:00

Nu är snart den långa helgen snart över, och det har vart mycket blandade känslor.

I fredags så firade juh jag och min underbara älskling 9 underbara månader.

Jag hade lagat middag , som blev lite konstigt. Skulle göra kyckling, stekt potatis, och beanessås. Men potatisen lyckades jag bränna och kycklingen blev lite torr, men det gick och äta... Eller ja vi åt upp det i alla fall. Blev lite cider och öl till det. Och en massa mys.   Och dessa känslor var juh lycka och glädje och bara en massa positiva tankar.       

Lördagen så hade jag höjt mitt självförtroende till max och jag var hur glad som helst att det inte gick jättefel på jobbet.   

Och så har vi idag dåra... vilket fick bli den dagen med negativa känslor, tårar och besvikelse...  

 Jag ringde nämligen min såkallade pappa... Och ja.. 

Vi kanske ska ses på torsdag. 

Så då får vi se vad som händer...


Hoppas vi ska äta snart är sjukt hungrig.. + att jag är jättetrött, så jag vill bara gå och lägga mig.




  

Ovido - Quiz & Flashcards