akerhielm

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Emma - 21 mars 2011 18:30

  


   

Av Emma - 21 mars 2011 15:15

Äntligen hemma, och gud vad man känner i kroppen att det faktiskt är måndag igen. Är trött och sliten.

Nu blir det att kolla på OC.


 

 

Av Emma - 21 mars 2011 10:37

Veckans planer är:


Måndag: Skolan och sedan dans, vi är även hundvakt hela veckan

Tisdag: Träffa stöd, och kanske min älskling

Onsdag: bror på när vi slutar, så ska jag möta mamma och fika

Torsdag: Vet inte riktigt än

Fredag: Krogen med Anton och några flera bland annat min pojkvän, och fika med Zandra   

Lördag: Ta det lungt,

Söndagen: Jobba



    

Av Emma - 21 mars 2011 09:37

God morgon!

Nu är det måndag, och jag är faktiskt rätt pigg idag.

Dock tror inte jag min älskling är det för att vi pratade om igår att det är vårdagjämning idag, och jag fick för mig att man skulle dra fram klockan en timme    . Så min pojkvän gjorde det och var en timme förtidig på jobbet eftersom det var nästa helg som man skulle göra det.

Menmen, hihi! Fick lite dåligt samvete då.


Sitter i alla fall just nu i skolan, och ska ha databashantering. Helt okej, sedan är det bild som gäller. Skrev fel igår , ska inte alls träffa stöd idag, det är i morgon.

Men där emot blir det dans idag.


Men nu ska jag hänga med på lektionen.

Skriver senare.


 

Ovido - Quiz & Flashcards