akerhielm

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Emma - 3 mars 2011 18:30

Nu är vi hemma igen efter badet, härligt var det att bada i poolen och i bubbelpoolen.

Mysigt.
Sedan bastu och en massa dusch.
Sedan åt vi lite glass och hot snacks medans mamma tog en öl.
Och det är väl så det ska vara? Det är juh trots allt sportlov!!
Ikväll blir det Snitzhel och potatis och B-sås, mums sååå gott!

Och vet ni en sak?

Ikväll så ska min älskling beställa dem rosa skorna till mig, och jag är så lycklig!

Och nu är det max 4 dagar kvar innan jag får träffa min underbara älskling, och shiiet vad jag saknar honom. Det är helt otroligt. Har vart så tråkigt och ensamt att sova själv dessa dagar, och speciellt när jag har vart så bortskämd och fått sova tillsammans med min älskling i alla fall 2 gånger i veckan förut. Men snart så flyttar jag juh in hos min älskling, så det ska bli jättemysigt.

Och nu när jag kommer hem så kommer jag börja jobba på riktigt i receptionen mellan 07.00-15.00 lördagen och söndagen helgen efter jag kommit hem. Ska bli spännande, för då ska jag sköta allting själv, hihihi! Är rätt knas att dem litar så mycket på mig att dem låter mig göra något sånt hära, men känns ändå riktigt kul, att folk litar på mig.

Men nu har jag suttit och bara glott på detta inlägget och skrivit en massa random saker, så nu stänger jag ner.  Klockan börjar juh närma sig halv 7 liksom.

Så nu ska jag stänga ner, och jag får se om jag skriver något mera ikväll.
Men jag säger God natt nu i fall jag inte skriver något mera.


  

Av Emma - 3 mars 2011 12:30

Nu är vi tillbaka i stugan efter en lång förmiddag i backen.

Och vet ni vad?

Jag åkte blades idag, och jag kan faktiskt snurra, och jag är rätt stolt, + att jag tar mig ner för dem röda backarna nu nästan helt utan problem.


Härligt va? Jag tycker det är as ballt.

Nu har vi ätit lunch och massa sånt härligt och druckit varm o’boy med vispgrädde.
Och nu ska jag packa ihop mina grejjer för vi ska upp till poolen.

Jag och mina syskon ska bada och mamma ska kolla på.

Ikväll blir det att bara ta det lugnt och sånt, men jag skriver mera om det sen.

Nu drar jag.


  

Av Emma - 3 mars 2011 07:00

God morgon sötnosar!

Idag är det femte dagen vi är här i Hassela, idag så står det på schemat, skidåkning och badning. Idag var det tänkt att jag skulle åka snowboard, men när jag vaknade nyss så blev jag lite osäker… Har juh faktiskt gjort mig rätt illa när jag åkt snowboard innan. Så jag funderar på om jag ska åka blades idag, men vi får se när vi kommer upp till skidshoppen. Snart ska jag gå upp ur sängen, om jag orkar vill säga. *Hehe*


Ni får ha en bra dag så skriver jag senare idag. 


  

Ovido - Quiz & Flashcards