akerhielm

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Emma - 14 mars 2011 19:44

Sova kanske?

Hmm, jaaa   

God natt 


  


  

Av Emma - 14 mars 2011 18:58

Älskling jag ville bara säga att jag älskar dig över allt annat och att du betyder så oerhört mycket för mig.

Den 11/5-10 var den bästa dagen i mitt liv, för det var dagen det blev vi



  

Av Emma - 14 mars 2011 18:06



1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? Just nu är jag förvirrad, men ja
3. Är du uttråkad? Just nu? jaa
4. Är du ledsen? Nja... vet inte!
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej!
7. Är du full? Nej!
8. Är du en cooling? Klart jag är   
9. Är du från Irland? Nej 
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Neej.

Skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jajamensan
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja, tyvärr!
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Klart
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Yes de är klart.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja, min pojkvän 
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hahah ja
7. Är du kär? Jajamensan 
8. Vill du gifta dig i framtiden? Såklart, det är min största dröm!

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa vänner.
5. TV eller Internet? Internet såklart! 
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Båda två 
8. Pengar eller lycka? Lycka, 
9. Dag eller natt? dag
10. MSN eller mobil? Mobil.

10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Neej.
2. Brutit ett ben? Nej.
3. Gjort nåt du ångrar? Ja!!
4. Hoppat Bungee Jump? Nopp
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja 
6. Ätit en hel tårta? Nej
7. Gjort bort dig offentligt? Japp, varje dag
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja, men det var sjukt längesen
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jaa   
10. Velat försvinna? Ja!

Skit
Vad såg du på tv sist? The hills
Vems blogg läste du sist? zandrapommer.blogg.se
Vad åt du sist? Två mackor
Vem pratade du med sist? Mamma
Vad sa du? kommer inte ihåg
Vem ringde du sist? Min pappa
Vem messade du sist? Min älskling
Vad läste du sist? Metro
Vem pussade du sist? Min älskling
Vem kramde du sist? Malin
Vem bjöd du sist på något? Malin
Vad köpte du sist? Godis,


  

Av Emma - 14 mars 2011 17:54

Nu är jag hemma och jag har även hunnit träna framför TV en timme   

Blir nämligen ingen dans ikväll, för mamma ska på föräldrar möte så vi ska träna på söndag istället.   


Så ikväll blir det i stället att bara ta det lugnt, framför Teven.

Och det kan faktiskt vara ganska skönt det med, eller håller någon med mig?   


  

Av Emma - 14 mars 2011 14:44

Sitter just nu på bilden, i skolan och är sååå rastlöst.

Så jag passar på att blogga lite.   

Har som sagt jobbat hela helgen, vilket gick helt okej, blev några fel och så men allt gick och rätta till. Så det är juh toppen   

Började både lördagen och söndagen klockan 07.00 och slutade 15.00 vilket gjorde att igår när jag kom hem så gick mina ögon helt i kors, och jag höll på att somna hela tiden.

Men nu är jag lite mera återhämtad så det är skönt, men är fortfarande jättetrött.


Igår så mötte jag även upp min älskling inne i stan och tog en fika och jag fick prata av mig lite om saker som tynger mig.


Och är saker om bland annat min såkallade pappa...

Som jag just nu inte orkar med.

Men vi får se hur allt blir med tiden.


Men vad jätteskönt att få prata av mig med min älskling, han är sån otroligt bra lyssnare och det känns så skönt.

***

Idag har vi haft data på morgonen och sedan hade vi lunch,

och som sagt så nu sitter jag och har bildlektion, som började 12.30 och slutar 15.20 men jag är redan klar, så passar på att uppdatera mig lite här istället.


  

Av Emma - 14 mars 2011 07:30

God morgon alla sötnosar!

Idag är jag lite piggare än igår kväll.

Ögonen gick juh helt i kors igår.

Idag är det skolan som gäller och sedan ikväll får vi se om det blir någon dans.

Annars så blir det att träna hemma, med mamma    Går juh lika bra det egentligen   


Men nu ska jag gå upp ur sängen och fixa mig lite innan jag måste gå till bussen.

Så vi hörs kanske i skolan annars så hörs vi senare ikväll.


  

Ovido - Quiz & Flashcards