akerhielm

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Emma - 23 mars 2011 18:28

   

Av Emma - 23 mars 2011 17:21

Hejhej sötnosar!

Nu har jag äntligen kommit hem efter mycket ute och farande.

Har vart hos mammas chefer och badat. Mycket mysigt.

Snart blir det att göra mina sit ups, och sedan ikväll ska jag plugga matte och gå ut med hunden.

Älsklingen ville att jag skulle sova hos honom i natt, men jag hinner nog inte det.  

Igår blev det tyvärr inget bloggande pga att internetet i skolan inte gick som jag ville, och sedan åkte jag hem efter skolan, kollade på OC och sedan åkte hem till min älskling igen.

Så hann aldrig    


Här är hunden vi vaktar, en kinesisk naken hund med hår:

   

Men nu ska jag äta lite.

Skriver senarre.


 

Av Emma - 23 mars 2011 07:00

God morgon sötnosar!

Hoppas ni har sovit gott, det har jag gjort.

Somnade som vanligt till DH i går, hehe! Kommer aldrig lyckas hålla mig vaken ett helt avsnitt.

Älsklingen står i duschen och jag ligger fortfarande i sängen, passar på att dra mig lite eftersom jag ändå inte kommer in i badrummet.

Ikväll blir det att plugga matte.

Skriver senare.

 


 

Ovido - Quiz & Flashcards