akerhielm

Alla inlägg under juni 2011

Av Emma - 29 juni 2011 22:02

Här får ni lite bilder från Göteborg, Båstad och Hassela!







    


               


 

Av Emma - 29 juni 2011 18:39

Hej mina sötnosar!

I dag har vi haft fullt upp hela dagen. 

Först åkte vi till Halmstad och kollade runt lite.

Sedan åkte vi till Ö&B och Elgiganten och sedan vart det Eurostop.


Köpte ett linne och en konfirmations present till min kusin som konfimeras  på lördag.


Igår så var vi och hälsade på mormor och sedan åkte vi till Väla.

Efter det så när vi kom hem så grillade vi och sånt gott.

Och efter det bar det av ner till stranden och träffade mina underbara Båstad flickor.

Mycket trevligt.


Badade även 3 gånger igår på kvällen.

Bilder kommer lite senare.

Men nu ska jag vara social med min pojkvän.


Vi hörs senare.


 



Av Emma - 27 juni 2011 10:55

God morgon sötnosar!

Nu sitter vi i bilen på väg till Göteborg, ska äta lite lunch där och sådant.

Och sedan ikväll bär det av till Båstad, det är trots allt bara 1½ timme dit från GBG.

Just nu är vi i Arboga, så det är väl 3 timmar kvar eller något, har inte riktigt jättekoll, menmen.

Tänkte bara meddela att jag lever och så.

Så vi hörs senare när vi kommit fram.


 

Av Emma - 23 juni 2011 20:44

Den 28/7-11 drar jag och älsklingen till Rhodos!

Först hade vi tänkt att åka till Turkiet, men nu blir det Rhodos!


 



 

Av Emma - 21 juni 2011 12:26

Hej mina sötnosar!

Jag har tyvärr inte orkat blogg så mycket som jag velat den senaste veckan.

+ att jag har inte haft så mycket att skriva om.

Tänkte mest bara skriva att jag lever just nu. 


Mår dock inte så jättebra pga saker som hände igår.

Menmen...


Lite positiva nyheter som är på gång är att jag har semester, fick det i söndags.

Så på fredag åker vi upp till Hassela och firar midsommar, är hemma igen på söndagen och sover hemma i stockholm, sedam på måndagen så åker vi till Göteborg och är där till på torsdagen då vi åker ner till Båstad.


+ Att på torsdag ska jag och älsklingen boka resa till Turkiet  

mycket trevligt!

Längtar jättemycket.


Men nu har jag inte mycket mera att berätta.

Åker hem till mamma idag,

så skriver lite mera där.


   

Av Emma - 20 juni 2011 20:45

Fäller några tårar och hoppas du att du blir bra snart!

Tänker på dig!

Jag kommer och hälsar på snart.

Älskar dig över allt!!   


 

Av Emma - 12 juni 2011 19:17

Hej mina underbara sötnosar!

Sitter just nu och kollar lite på TV och tar det lugnt.

Är lite små seg i kroppen.

Har jobbat mellan 8-15 och det har vart lite fisigt med gäster så man blir lite seg.


Jag måste säga att jag har haft världens underbaraste helg.

Först Klarna fest på fredagen, sedan på lördagen firade jag och min älskling ett år tillsammans, och idag så har jag jobbat och fikat med mitt hjärta.


Har inte så mycket mera att berätta faktiskt.

Så ni får fortsätta ha en trevlig kväll.


 

Av Emma - 11 juni 2011 21:05

Dagen med älsklingen var underbar!

Först gick vi och åt lunch på Sandy's och sedan bar det av in till City.

Där träffade vi mamma och mina syskon och åt en glass.

Sedan åkte vi ut till Djurgården till "Josefina".

Jättemysigt där ute!

Sedan gick vi till Brasserie Elverket och åt middag.

Och efter det gick vi till Café 60 och fikade.


Så kort och gott sagt så har vi ätit och druckit hela dagen faktiskt.

Jättemysigt, att bara få vara med min underbara älskling.

Är så otroligt glad att han är min och ingen annans.


Så jag tycker att dagen har vart underbar och kunde inte ha blivit bättre!


Så grattis till oss på ett årsdagen!


 


Jag älskar dig Dennis!!   

Du är mitt allt 


Nu blir det ingen mer uppdatering för ikväll.


 

Ovido - Quiz & Flashcards