akerhielm

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Emma - 7 mars 2011 21:07

God kväll mina sötnosar!

Hoppas ni har haft en bra dag på jobbet/skolan eller om ni till och med vart hemma, vad vet jag?   

Själv har väl skoldagen vart okej, inte jordens roligaste menmen, efter det bar det av in till stan för att träffa Stöd, och efter det skyndade jag mig hem och åt lite och sedan spurtade mamma och jag iväg till dansen, så nu äntligen är jag renduschad och kan slappna av. 


Sitter här i sängen och ska kolla lite på vart vissa banker finns osv, otroligt kul... eller inte? 

I morgon så ska jag till min älskling och förhoppningsvis så får jag mina skor i morgon.


I morgon blir det även tidig uppgång... Måste gå hemifrån 07.08 så går väl upp vid kvart över 6 eller något, om jag ska hinna äta och så.


Jag vet faktiskt inte vad mera jag ska skriva, ska lägga in ett inlägg från gårdagens muséeum besök. Heheh.


Skriver senare , annars God natt!


  

Av Emma - 7 mars 2011 07:48

God morgon!   

Idag är det måndag och jag känner inte dirket för att gå till skolan om jag ska vara ärlig.

Är redigt trött, och känner mig otroligt seg för att orka med denna dagen.

Men i alla fall, efter skolan blir det att fika med underbara stöd. Och efter det så blir det att skynda sig hem och äta och byta om och sedan åka till dansen.   

***

Var så otroligt mysigt att träffa min älskling igår, har saknat honom så otroligt mycket.

Men nu ska jag faktiskt klä på mig och fixa mig, skriver senare i skolan.


  


Ovido - Quiz & Flashcards