akerhielm

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Emma - 18 mars 2011 14:30

  


  

Av Emma - 18 mars 2011 11:00

Ja snart är det lunch, härligt det!

Är typ ganska hungrig.

Hela morgonen har vi suttit och skrivit på en skrivning om olika tids epoker...

Inte världens mest intressantaste ämne, men det gick.

Skrev så fingrarna glödde, hehehe!


Så nu ska jag gå upp och äta, och efter lunch ska vi till Liljeholmen och ha vennisage (stavning?)

Mamma kommer dit förhoppningsvis.


Men nu ska vi dra.

Skriver senare.


  

Av Emma - 18 mars 2011 07:15

God morgon!

Idag är det fredag, och gud vad skönt säger jag bara. 

Har nog aldrig längtat så mycket till en fredag som jag gjort denna veckan.

Men nu måste jag börja klä på mig och äta frukost.

Får skjus av mamma idag till mörby där jag ska träffa M.

Skriver mera senare, 


  

Ovido - Quiz & Flashcards