akerhielm

Alla inlägg under december 2011

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!


Till akerhielm.blogg.se


Hoppas vi ses där   

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar!

Idag är det ingen dag som helst.

Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!  


Så grattis hjärtat!




Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätta att jag lever efter Fredagen med Zandra! O tack Zandra för denna helgen oxå, vi måste göra om det   Efter det så åkte jag o sov hos S, riktigt myspys! 
Så tack för helgen!



Senare idag så ska jag fråga er lite om vad ni tycker jag ska göra.

Jag mår skit dåligt pga en grej som hände igår, medans jag var så lycklig för det hände en annan sak typ samtidigt.



Men vi tar det i nästa inlägg  

   




 
 



Av Emma - 16 december 2011 13:38

     

 
Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare!

Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här?

Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna.

I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda på att tuben inte gick ut till honom utav Zandra så vi skulle få ta ersättningsbussar. Men vi åker till Abrahamsberg tror jag det var o gick till Brommaplan o där ifrån tog vi en taxi hem till honom. Sedan åkte vi o hämtade hans bil i Länna o sen tillbaka till Blackeberg o köpte pizza o sedan hem till honom o kollade film o myste.

Och sedan skjusade han hem mig   Var hemma vid 12 tiden.


Och så har vi går dagen, först åkte jag in till stan vid ett o träffade min chef och shoppade loss, åt lunch o fikade o hade det allmänt trevligt   Vid halv 5 börjde jag bege mig hemåt var hemma vid halv sex tiden, började göra mat till familjen och sedan bar det av in till stan igen o träffa Ludde. Vi kollade American Horror Story o åt pop corn.


Och nu är jag äntligen hemma, blir att städa rummet snart, o sen ska jag fixa lite med bankeno betala in studentflaket. O sedan kanske iväg med mamma o handla lite. Vi får se!


Men ikväll blir det i alla fall utgång med underbaraste Zandra!
Ska bli sjukt kul, först Daam o sedan kanske Amnesia, vi vet inte än.

Vi får se hur kvällen blir.


   


Så ikväll blir det kameran i högsta hugg, så jag kan lägga upp lite bilder här på bloggen.

Så det inte bara blir en massa tråkig text.


Uppdaterar lite snabbt innan jag åker senare ikväll.


 

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                             






   

Av Emma - 11 december 2011 20:22

 

Av Emma - 11 december 2011 19:47

God kväll mina sötnosar!

Sitter just nu o väntar på att min hårfärg ska bli klar.

Ska bli lite blondare  + att måste juh se bra ut nu när man har börjat träffa lite nytt folk.

Denna helgen bestog utav:

Fredag: Middag hos Zandra (bilder kommer) sedan kom S och hämtade mig o körde mig o Zandra in till stan. Vilken lite sötnos! Sedan sov jag på jobbet.

Lördag: Jobb,jobb o ännu mera jobb. Sedan skulle jag fikat med Hampus men det kaosa hemma så åkte hem.

Söndag: och idag har jag bara jobbat o pluggat, o ja just nu färgar håret. 


Självklart är det som vanligt Zandra som ligger på o puschar mig för att jag ska blogga, har annars ingen ork att skriva något.



Måste springa o skölja ur håret nu.

Skriver snart!



 

Av Emma - 9 december 2011 11:08

Hej o god morgon mina underbara läsare!



Hoppas ni har sovit gott och är utvildade nu inför helgen!

Själv så ska jag till Zandra ikväll på julknytis  

Ska bli mycket mysigt o bara tjejer.

Skönt att få tänka på lite annat i mellan åt.

Så i kväll ska det tas en massa bilder så ni får hålla utskick i helgen.


Kommer dock inte hinna blogga så mycket så det får bli lite tidsinställda inlägg för i helgen blir det en massa jobb, och så ska jag fika med Hampus i morgon. O självklart så blir det en massa plugga oxå. Pricken över I:et.

Menmen, allt det bra har väl något negativt med sig.


Men nu blir det att städa rummet, o duscha, äta lite lunch.

Och sedan börja fixa mig inför ikväll   
Och sedan ta bussen kvart över 5 för att vara hos Zandra kvart i 7.
Åh herregud vilken resa, men det är det värt  .

Äta gott och dricka gott!  
Och sedan bär det av till jobbet senare ikväll och sova där eftersom jag ska jobba i morgon bitti, så det är skönt att slippa åka ända hem, för då får jag juh mer tid med flickorna! 

Uppdaterar en gång till innan jag åker sen.



   







Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards