akerhielm

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Emma - 19 mars 2011 15:15

Japp, lite trötta är vi nog allt idag.

Även fast det inte blev speciellt sent eller något.

Blir att ta det lugnt fram tills vi ska till älsklingens pappa.

 


   

Av Emma - 19 mars 2011 14:39

Gud vad jag är godissugen just nu det är helt otroligt.

Ska nog unna mig en apelsinkrokant eller mintkrokant senare idag.

Kan faktiskt vara värd det   


  

Vilken tycker ni är godast?


  

Av Emma - 19 mars 2011 12:41

Sitter just nu och kollar på vart jag och min älskling ska resa i sommar.

Vi har bland annat vart inne på Kreta och hittat några fina ställen. 

Har ni några tips på vart man kan åka?


    

  

Av Emma - 19 mars 2011 11:18

    


Såhär såg statusen ut, och ni som undarar vad som hänt så kommer en förklaring här:


Jag har haft det lite knas med min såkallade pappa, och det vet ni om om ni känner mig väl.

I torsdags skulle jag mött upp honom inne i stan med min tjejkompis M, men jag fick ett sms på morgonen där det stod:

"Hej Emma! Tyvärr måste jag meddela att jag är sjuk, jag är hemskt ledsen, hoppas vi kan ses när jag blir frisk. Kram P"

Självklart förstår väl jag med att man kan bli sjuk när som helst och det är inget man kan hindra, men när det är 10e gången som man får det som en ursäkt så tror man inte på det tillslut, speciellt inte om personen är "känd" för att dra sina lögner. 

Så jag bestämde mig igår efter mycket om och men att jag skulle avsluta detta kapitel.

Så jag smsade och skrev:

"P jag har bestämt mig nu.

Jag lägger ner detta

. Jag vill inte ha något med dig att göra längre.

Jag har lagt ner så otroligt mycket tid och ork på dig

och jag får aldrig något tillbaka.

Så nu får det vara över.

Du får ha ett fortsatt bra liv med din nya tjej osv.

Hejdå!"


Jag vet oxå att man inte kan välja vem som ska vara ens mamma och pappa och det begär jag inte heller, men får man ett barn, så är juh plikten att faktiskt finnas där. Men det har inte han. Han hörde inte av sig på 15 år, utan det var jag som fick söka upp honom, (vilket jag ångrar idag) Varför ska jag alltid vara så nyfiken?

Så varför behöver han vara en del utav mitt liv nu?


Så detta är förklaringen på statusen igår, och svar Nej, jag och min pojkvän har inte gjort slut. Och det är jag otroligt glad för, han har vart ett stort stöd i detta beslut och det är jag tacksam för.


Hoppas ni fick svar på tal   


  

Av Emma - 19 mars 2011 10:45

God morgon sötnosar!

Hoppas ni har sovit gott och inte är allt för trötta ocb bakisar idag.

Heheh!

Själv har man vart vaken sen typ halv 10 för att älsklingens mobil ringde, så kunde inte somna om sen. Men har inte orkat blogga förens nu.


Blev tyvärr inget bloggande igår kväll för jag var hos min pojkväns lillebror för han fyllde 18 i torsdags så vi hade "överraskningsfest" för honom. Med deras familj och nära vänner. 

Mycket trevlig kväll blev det.

Bilder kommer i morgon när jag kommer hem och har tillgång till min kamrasladd.


Idag så vet jag inte riktigt vad vi ska göra, blir väl att ta det lugnt.
Och ikväll så ska vi till älskligens pappa.


Vet inte riktigt vad jag ska skriva.


Kommer komma ett inlägg ang det som stod på facebook igår, och nej jag och min pojkvän har inte gjort slut utan den statusen som stod är om en annan person.


Såhära såg stausen ut och jag förklarar i nästa inlägg vad det handlar om:


 


    


Ovido - Quiz & Flashcards