akerhielm

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Emma - 1 mars 2011 14:30

Jag orkar faktiskt inte blogg ikväll, så vi hörs i morgon bitti i stället.

Tänkte bara notera att jag märkte idag att kamran som jag tagit bilderna med har vart inställd på fel tid och datum, men nu är det ändrat, så det står bland annat 2012 på bilderna fram tills nu. Heheh.

God natt.


  

Av Emma - 1 mars 2011 12:30

Nu är vi tillbaka i stugan så nu ska vi äta lite lunch och sedan åka och handla.

Skidåkningen gick bra trots allt med mitt knä igår.
Har lite svårt att svänga bara men det blir väl säkert bättre senare i veckan.


Men nu ska vi äta lunch, skriver senare ikväll.


    


  

Av Emma - 1 mars 2011 07:15

God morgon sömntutor!

Kan börja med att säga grattis till min kära kusin J som fyller 18 år idag! Hoppas du får en underbar födelsedag, och att du blir firad ordentligt!

***

Idag blir det skidåkning trots olyckan med knät igår, men som tur är så gör det inte lika ont idag, det är bara lite blått och svullet.

***

Måste faktiskt säga att jag är världens lyckligaste tjej, och otroligt lyckligt lottad som är tillsammans med min underbara pojkvän. Världens bästa pojkvän!

En massa kärlek till honom.

Och Gud ska veta att jag saknar honom otroligt!


Men nu måste jag klä på mig och äta lite frukost, så jag orkar med dagen.


Skriver senare.


  

Ovido - Quiz & Flashcards