akerhielm

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Emma - 2 mars 2011 19:45

God kväll på er,

Idag är det fjärde dagen vi är här  i Hassela och jag tycker att det är lite blandat kul och tråkigt.
Jag saknar juh självklart min älskade pojkvän men jag tycker ändå att det är rätt skönt att inte vara i Stockholm faktiskt efter allt som hänt. Detta året, och hallå detta året har bara börjat…
Men i alla fall, snart så bär det av hem i alla fall , och det är juh också blandade känslor.


Nu får ni lite bilder från idag:

  


(Mina småsyskon)


  

(Bastun som fanns utomhus)


(Här kunde man simma i mellan utomhus och innomhus, 0 gradit vatten på båda sidorna, den var inte anknyten till riktiga poolen)


    



  

Av Emma - 2 mars 2011 14:30

Nu är vi hemma igen för att äta lunch, hahah samma rutiner varje dag känns det som.

Men det är härligt.

Idag blir det ”Hemma gjorda” hamburgare, gotti! Jag som älskar hamburgare.
Sedan blir det att ta oss upp till poolen, och idag ska jag komma ihåg att ta bilder.

Nu ropar familjen att det är mat.

Skriver ikväll.


  

Av Emma - 2 mars 2011 07:00

 God morgon sötnosar!

Vet ni en sak vad jag tänkte på i morse, jo att det är extremt bra att ha en pojkvän som skriver ”God morgon ”-sms varje morgon strax efter 7, speciellt om man vaknar av det , för då vet man vad klockan är och allt sånt, och det har vart perfekt dessa dagar då jag gått upp vid halv 8 typ. Blir väckt vid 7 och ligger sedan och drar mig till halv 8, Underbart! Idag står skidåkning och badning på listan. Blir väl skidåkning fram till lunch, typ halv 1 och typ 2 halv 3 så ska vi bada. Och ta det lugnt i bubbelpoolen. Idag ska jag faktiskt ta bild på hur den dära ute/inomhus poolen såg ut, så ni får se på det också. En så länge har jag tagit en massa bilder, som ni märkt och mera kommer komma. Jag tänkte lägga upp ett inlägg med bara bilder sen, för här uppe är internet så segt så jag kan juh göra det när jag kommer hem istället. Men nu börjar klockan närma sig halv 8 så jag ska gå upp och klä på mig mitt extremt snygga underställ och äta frukost. Skriver när vi är hemma och äter lunch, innan badet.


  

Ovido - Quiz & Flashcards