akerhielm

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Emma - 6 mars 2011 18:30

Nu är jag hemma hos min älskling efter en lunch på stan och sedan var vi på tekniska muséet. Trevligt! Tycker om att hitta på lite spåntana saker och inte bara sitta hemma och löka i soffan liksom.


Nu blir det att bäda ner sig i soffan framför TV och kolla solsidan kl 8 och sedan Wallander klockan 9.


Bilder från idag kommer i morgon.


  

Av Emma - 6 mars 2011 10:35

God morgon sötnosar!

Hoppas ni har sovit gott och att ni inte har allt för mycket ångest att det är söndag idag.   

Solen skiner och det är väl någon minus grad ute kanske (?) jag vet faktiskt inte.
Men det ser ut som en perfekt dag för stan idag.
Håller just nu på att göra mig i ordning för kl 12.18 går min buss.

och jag ska träffa min pojkvän inne i stan 13.00

Så det är väl bara att fortsätta göra sig i ordning.


Var faktiskt riktigt skönt att sova i sin egna säng i natt.


Men nu måste jag föna håret och sminka mig, vi hörs ikväll.


   

Ovido - Quiz & Flashcards