akerhielm

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Emma - 8 mars 2011 21:30

Nu ska jag och älsklingen gå och lägga oss, så vi hörs i morgon.

God natt och sov gott allihoppa!

        



  

Av Emma - 8 mars 2011 18:30

Nu är jag tillbaka efter att ha vart nere på Ica två gånger, först var jag nere och köpte semlor. Sedan hann jag typ vara hemma i 30 min, och sedan smsade min älskling mig och bad mig komma ner till Ica för att vi skulle hämta ut mina skor.

Och handla middag, så ikväll blir det korv och pasta    Och det är jag som ska laga maten. Heheh! Får se hur det slutar...   


Såhära ser mina skor ut:


  


Vad säger ni?


  

Av Emma - 8 mars 2011 16:00

Nu har OC precis slutat.

Så nu ska jag ner och handla lite, bla semlor till min älskling när han kommer hem.

Och gud vad jag ska krama och berätta för honom hur mycket jag älskar honom när han kommer hem.

Har suttit och gråtit i min ensamhet ett tag nu eller ja jag pratade med mamma samtidigt.

Men jag berättar mera om det senare.


Kommer snart igen.


  

Av Emma - 8 mars 2011 06:15

God morgon sötnosar!

En väldigt trött Emma här... Heheh!

Ja klockan är juh som sagt 6.15 just nu och jag är extremt trött, men jag tänkte vara duktig och äta lite frukost för en gångs skull, och faktiskt passa på att ha lite tid innan jag måste gå till bussen. Annars så lyckas jag juh alltid vakna en kvart innan jag måste gå till min buss och då blir jag alltid på så dåligt humör.

+ att det är skönare att sätta klockan tidigare så man hinner ligga och dra sig lite.   


Men nu måste jag gå upp, så vi hörs senare.


  

Ovido - Quiz & Flashcards