akerhielm

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma - 30 mars 2011 09:45

God morgon allihoppa!

Finns inget annat alternativ än att vara glad idag för idag är det sol ute  

Dock började inte min morgon så himla bra med att gröna linjen inte fungerade.

Enligt min pojkvän så var det någon som hade hoppat framför tåget på gröna linjen, och på sl's hemsida så står det bara att det har hänt en olycka.

Sitter i alla fall just nu i liljeholmen och försöker räkna lite matte.

Har precis fått hjälp i 50 minuter  

Heheh! Ibland kan det vara rätt skönt med privat undervisning, för jag lär mig mycket fortare då.


Men nu ska jag fortsätta räkna.


   


Av Emma - 29 mars 2011 21:12

Sängen kallar, så nu blir det att lägga sig i sängen och kolla på Desperata Hemma fruar. Så nu säger jag god natt!   



   

Av Emma - 29 mars 2011 15:02


 

 
Av Emma - 29 mars 2011 14:28

Hejhej igen mina sötnosar!

Nu är jag äntligen hemma hos min älskling.

Han slutar vid 5 så han är väl hemma vid hav 6, så jag tänkte kolla på OC, som börjar 3 och sedan städa lite så han blir överraskad när han kommer hem.  

I morgon blir det att åka till Liljeholmen på morgonen för att få hjälp med min matte som jag inte förstår hur jag ska få ihop. Och sedan blir det att åka till Danderyd och fortsätta skolan där. 

Efter det blir det att åka hem och städa mitt rum, som faktiskt måste bli klart nu!




 


Av Emma - 29 mars 2011 12:34

Hejhej!

Nu är jag tillbaka från lunchen, blev en kebab tallrik med Adam.

Helt okej mat, fast jag är fortfarande hungrig.

Läraren funderar på att släppa hem mig, men jag sitter här ett tag istället så jag kan uppdatera lite.

När vi "slutat" så tänkte jag åka hem till min älskling och vänta på att han kommer hem, så under tiden blir det att kolla på OC.  


 


Vad ska ni andra göra idag?


 

Av Emma - 29 mars 2011 10:48

   


 

Av Emma - 29 mars 2011 10:33

           

Fika med familjen

 

Man blir så lycklig av alla färger


       

Stan med älskling


 

Klädseln på fredagens utgång




 

Av Emma - 29 mars 2011 09:01

God morgon sötnosar!

Hoppas att ni har sovit gott och att allt är bra med er.

Sitter just nu i skolan och är redigt förbannad som vanligt.

Inget går som jag vill...

Idag slutar jag 15.20 eller ja enligt schemat i alla fall, och sedan åker jag hem till min älskling och sover där.


Tänkte lägga in lite bilder från i helgen idag oxå.

+ att jag tänkte komma igång med bloggandet igen.

Bloggen har inte vart min första prioritet dessa dagar, pga mycket annat som hänt.

Men nu är jag snart tillbaka helt igen.


 

Ovido - Quiz & Flashcards