akerhielm

Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

Har tråkigt

Av Emma - 14 mars 2011 18:06



1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? Just nu är jag förvirrad, men ja
3. Är du uttråkad? Just nu? jaa
4. Är du ledsen? Nja... vet inte!
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej!
7. Är du full? Nej!
8. Är du en cooling? Klart jag är   
9. Är du från Irland? Nej 
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Neej.

Skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jajamensan
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja, tyvärr!
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Klart
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Yes de är klart.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja, min pojkvän 
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hahah ja
7. Är du kär? Jajamensan 
8. Vill du gifta dig i framtiden? Såklart, det är min största dröm!

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa vänner.
5. TV eller Internet? Internet såklart! 
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Båda två 
8. Pengar eller lycka? Lycka, 
9. Dag eller natt? dag
10. MSN eller mobil? Mobil.

10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Neej.
2. Brutit ett ben? Nej.
3. Gjort nåt du ångrar? Ja!!
4. Hoppat Bungee Jump? Nopp
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja 
6. Ätit en hel tårta? Nej
7. Gjort bort dig offentligt? Japp, varje dag
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja, men det var sjukt längesen
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jaa   
10. Velat försvinna? Ja!

Skit
Vad såg du på tv sist? The hills
Vems blogg läste du sist? zandrapommer.blogg.se
Vad åt du sist? Två mackor
Vem pratade du med sist? Mamma
Vad sa du? kommer inte ihåg
Vem ringde du sist? Min pappa
Vem messade du sist? Min älskling
Vad läste du sist? Metro
Vem pussade du sist? Min älskling
Vem kramde du sist? Malin
Vem bjöd du sist på något? Malin
Vad köpte du sist? Godis,


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards