akerhielm

Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

I skolan

Av Emma - 14 mars 2011 14:44

Sitter just nu på bilden, i skolan och är sååå rastlöst.

Så jag passar på att blogga lite.   

Har som sagt jobbat hela helgen, vilket gick helt okej, blev några fel och så men allt gick och rätta till. Så det är juh toppen   

Började både lördagen och söndagen klockan 07.00 och slutade 15.00 vilket gjorde att igår när jag kom hem så gick mina ögon helt i kors, och jag höll på att somna hela tiden.

Men nu är jag lite mera återhämtad så det är skönt, men är fortfarande jättetrött.


Igår så mötte jag även upp min älskling inne i stan och tog en fika och jag fick prata av mig lite om saker som tynger mig.


Och är saker om bland annat min såkallade pappa...

Som jag just nu inte orkar med.

Men vi får se hur allt blir med tiden.


Men vad jätteskönt att få prata av mig med min älskling, han är sån otroligt bra lyssnare och det känns så skönt.

***

Idag har vi haft data på morgonen och sedan hade vi lunch,

och som sagt så nu sitter jag och har bildlektion, som började 12.30 och slutar 15.20 men jag är redan klar, så passar på att uppdatera mig lite här istället.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards