akerhielm

Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

Lördag

Av Emma - 19 mars 2011 10:45

God morgon sötnosar!

Hoppas ni har sovit gott och inte är allt för trötta ocb bakisar idag.

Heheh!

Själv har man vart vaken sen typ halv 10 för att älsklingens mobil ringde, så kunde inte somna om sen. Men har inte orkat blogga förens nu.


Blev tyvärr inget bloggande igår kväll för jag var hos min pojkväns lillebror för han fyllde 18 i torsdags så vi hade "överraskningsfest" för honom. Med deras familj och nära vänner. 

Mycket trevlig kväll blev det.

Bilder kommer i morgon när jag kommer hem och har tillgång till min kamrasladd.


Idag så vet jag inte riktigt vad vi ska göra, blir väl att ta det lugnt.
Och ikväll så ska vi till älskligens pappa.


Vet inte riktigt vad jag ska skriva.


Kommer komma ett inlägg ang det som stod på facebook igår, och nej jag och min pojkvän har inte gjort slut utan den statusen som stod är om en annan person.


Såhära såg stausen ut och jag förklarar i nästa inlägg vad det handlar om:


 


    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards