akerhielm

Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Fjärde dagen i Hassela

Av Emma - 2 mars 2011 07:00

 God morgon sötnosar!

Vet ni en sak vad jag tänkte på i morse, jo att det är extremt bra att ha en pojkvän som skriver ”God morgon ”-sms varje morgon strax efter 7, speciellt om man vaknar av det , för då vet man vad klockan är och allt sånt, och det har vart perfekt dessa dagar då jag gått upp vid halv 8 typ. Blir väckt vid 7 och ligger sedan och drar mig till halv 8, Underbart! Idag står skidåkning och badning på listan. Blir väl skidåkning fram till lunch, typ halv 1 och typ 2 halv 3 så ska vi bada. Och ta det lugnt i bubbelpoolen. Idag ska jag faktiskt ta bild på hur den dära ute/inomhus poolen såg ut, så ni får se på det också. En så länge har jag tagit en massa bilder, som ni märkt och mera kommer komma. Jag tänkte lägga upp ett inlägg med bara bilder sen, för här uppe är internet så segt så jag kan juh göra det när jag kommer hem istället. Men nu börjar klockan närma sig halv 8 så jag ska gå upp och klä på mig mitt extremt snygga underställ och äta frukost. Skriver när vi är hemma och äter lunch, innan badet.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards