akerhielm

Alla inlägg under februari 2011

Av Emma - 16 februari 2011 20:40

Hejhej!

Just nu sitter jag hemma hos min pojkvän och pluggar lite medans han spelar fotboll på TVEN. Mysigt! Har juh inte träffat min pojke sen i söndags, och det är juh ett tag sen. Så känns skönt att vara här igen.   

I morgon blir det skolan, först Historia och sedan ska vi på nationalmuséet.

Och sedan blir det hem och göra matte.   

Älsklingen ska gymma i morgon så jag passar på att göra lite nytta.

Sedan på fredag så blir det skolan fram till 14.20

Lördagen ska jag på dop. Min lilla söta kusin K som ska döpas.

På söndagen ska jag jobba mellan 8-15 trevligt!

Ska bli rätt kul faktiskt.


Ikväll blir det sängen runt 10 tiden tror jag, bror på om det är något bra på tven ikväll.




Säger God natt nu så jag kan stänga av datan.


    

...

Av Emma - 16 februari 2011 14:24

    




  

Av Emma - 16 februari 2011 14:04

  


  

Av Emma - 16 februari 2011 13:00

Hejhej sötnosar!

Onsdag idag, skönt! Halva veckan har gått.

Sitter just nu hemma och äter spagetti och majs. Hahaha! 

Rätt gott.

Ska snart plugga lite.

Förresten så skrev jag sista MatteB provet idag, och jag hoppas verkligen på ett G!

Men det kändes rätt bra, så ett G borde jag få.

Dagens planer är :

*Plugga lite

*Fixa mig

*Åka till Odenplan och möta min älskling


Sen får vi se vad som händer.

Men nu ska jag äta upp och kolla på Tv, jag uppdaterar lite senare.


  

Av Emma - 15 februari 2011 21:14

Nu har jag och mamma äntligen pluggat klart.

Vi åkte hem till hennes kompisar och fick hjälp.

Båda dem två har läste matte på KTH, så dem visste hur dem skulle förklara för mig.

Så nu är det gjort, får se hur provet går i morgon.

I morgon har jag dessa planer:

Börjar 08.30 slutar 11.20 där i mellan ska jag skriva provet och ha genomgång av nya projektet. Efter det funderar jag på om jag antingen ska åka hem imellan eller åka till min pojkvän på en gång. 

Får se, det bror lite på om han ska gymma och sånt i morgon.


Men vet ni vad jag ska göra?

Jag ska nu gå och borsta mina tänder och byta om och gå och lägga mig i min sköööna säng och smsa med min älskling.

God natt på er!!


  

Av Emma - 15 februari 2011 17:47

  

  Bra TV program - tiden går så fort då

  Underbara små syskon

  Min 18 års dag, hissar vi i högsta hugg!


  Mensverk - finns inget obehagligare

  Alla hjärtans dag- Det ska inte behövas en speciell dag att visa för den man älskar att man älskar den.


   PROV - ooorkar inte!


  

Av Emma - 15 februari 2011 17:32

Nu lägger jag matten åt sidan och väntar tills mamma kommer hem och hjälper mig och då ska vi gå till hennes kompis, och få hjälp.

Så nu blir det att kolla på the City och uppdatera diss och hiss listan.


  


  

Av Emma - 15 februari 2011 16:41

  


  

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards