akerhielm

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Emma - 2 februari 2011 21:27

Nu är det faktiskt så att jag ska gå och diska lite och sedan ska jag krypa ner i sängen och sova lite. Ska bli mycket skönt! I morgon blir det skolan, börjar halv9 så jag går samtidigt som min älskling, alltså vid halv 8. Shiiet vad tidigt, menmen.

Sov juh ända till halv 11 i morse så det ska nog inte bli så svårt att gå upp i morgon.

Så i alla fall, jag säger god natt nu. Så får jag blogga i morgon i skolan.


  


Av Emma - 2 februari 2011 20:52

    

Gud vad jag vill åka utomlands, hoppas det blir av i sommar!




    


  


  

Av Emma - 2 februari 2011 19:50

  

Hejhej sötnosar!

Sitter just nu hemma hos min älskling, han håller på att göra mat, blir potatismos, med köttbullar och lingon och brunsås, *mums*

Och jag sitter här vid datan och ska plugga lite.

Om Realismen och Romantiken...  inte lika kul.

Menmen, det måste juh göras någon gång så då är det juh lika bra att göra det nu.


Mötte upp min älskling vid Odenplan vid halv 7, han hade vart och gymmat, duktig som han är   


Han satsar nog på Beach 2011, och det kommer nog gå bra. Träningsvärk har han i alla fall till tusen, så det tar juh i alla fall. Och det är juh positivt även om han har jätteont just nu.

Men jag kanske kan vara snäll och massera honom ikväll, om jag orkar.

Hahaha!


Men vet ni vad?

Nu ska jag plugga och snart äta.


Så jag skriver senare.


  

  

Av Emma - 2 februari 2011 14:25

     

  

 

1. Jag är faktiskt rädd att växa upp- För det känns som allting har gått så fort. Jag har inte hunnit vara BARN!

2. Jag har ofta ett fejkat leende på läpparna- För att jag orkar inte att folk ska lägga sig i saker som inte angår dem.

3. Jag låter andra bestämma -  Så slipper vi bråk!

4. Jag fyller år snart! - jag blir hela 18 år!

5. Jag vill bli polis - För att visa hur en polis ska vara

 


     

Av Emma - 2 februari 2011 14:04

  

Nu blir det att äta lite lunch, så fort stylelisterna har gått och sedan plugga lite.

Så får vi se vad man ska göra resten av dagen, jag ska juh kanske träffa min älskling, men jag får se.

Kanske blir en runda till stan eller något.


Men jag skriver lite mera snart igen.



  

  


Av Emma - 2 februari 2011 13:44

Hejhej sötnosar!

Nu är det bara 9 dagar kvar tills det smäller!

Och för er som inte kommer ihåg så fyller jag 18 år då!   

Och det firas med middag med dem närmaste på fredagen och sedan krogen, och på lördagen firas det med hela släkten och min pojkvän. Han räknas oxå in på fredagen såklart! Jag längtar galet mycket just nu.

Och jag hoppas verkligen det blir lyckat.


***


Idag är jag i alla fall hemma från skolan för vi har studiedag och jag måste plugga lite grann, tråkigt!

Menmen, sånt är livet.


Annars idag så ska jag kanske träffa min älskling bror lite på hur länge han hade tänkt att gymma.


Men nu ska jag faktiskt äta lite lunch och sånt, så vi hörs snart igen.


  

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards