akerhielm

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Emma - 12 februari 2011 16:27

Hej igen sötnosar!

Kan passa på och blogg lite nu när min pojkvän ligger och sover...

Går dagen var sjukt lyckad , vi var hemma vid 4 tiden och somnade vid 6 eller något, och var tvugna att gå upp mig 11 för att älsklingen skulle klippa sig klockan 12. Lite tradigt, men aja.

Ikväll kommer några från min släkt hit och äter middag, trevligt trevligt!

Men nu ska jag faktiskt låta min pojkvän sova lite mera, och medans jag går ner och kollar om jag kan hjälpa till med något.


***


Förresten igår så var jag och min älskling tillsammans i 8 måndar   


      


  

Av Emma - 12 februari 2011 16:12

Hej på er sötnosar!

Hoppas allt är bra med er, själv är man lite sliten från igår.

Kvällen var grym, börjde med att äta middag hemma hos mig med mormor och min faster och självklart min familj och pojkvän.

Sedan vid 21.00 tiden åkte vi här ifårn och in mot Medborgarplatsen, där vi mötte upp folket, och drog till Underbara Bar och dit kom även en killkompis till mig och tog några öl, kvällen började bra, blev bjuden på drinkar och inträde men första drinken som var godast, spilde jag självklart ut över hela black jack bordet när jag stod och spela, HAHAHA! Hon som dela ut sa att det var bra att det var en drink och inte öl eller vin för det luktar inte så gott.   

Hahaha så bra början, ledde till ett ännu bättre slut.

Vid 12 tiden så drog vi till Metro och dansa, och shiiet när jag gick där ifrån hade jag ingen röst var alls... Sjukt kul och tack till er som var med och gjorde min kväll.

Nu kommer lite bilder från i natt:    


                                  

  

  

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards