akerhielm

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Emma - 24 februari 2011 18:53

Jag ska börja med en ny sak, som kommer bli "Veckans 3 låtar"  


  

1. Mikrofonkåt med September

2. F**kin' Perfect med P!nk

3. Baksmällan med Petter och September




   


Av Emma - 24 februari 2011 18:41

Jag har blivit helt besatt av två mobilspel,   

Hahaha, gissa vilka? Bubble Blast 2 och Bubble buster Valentine   


    


Någon mer som spelar dessa?


  

Av Emma - 24 februari 2011 15:59

Jag blir så extremt besviken, när du lovar saker gång på gång som du aldrig kan hålla...

Du kan inte ens hålla en simpel liten sak som att du ska höra av dig en viss dag.

Du ljuger och ljuger och du får mig att mista mitt förtroende för andra oxå.

Det är inte bara mellan oss du förstör allt utan för min relation till andra.


Visst jag valde själv att ta kontakt med dig, men idag så vet jag inte om det var värt det faktiskt. 

Jag funderar på det än idag faktiskt.


Jag tänker på dig dagligen, men inte ens tankarna är värda den tiden.

Du lägger inte ner någon energi eller tid på mig, och då får du likadant tillbaka.


Jag blir nästan tårögd när jag tänker på dig, och det är inte för att jag är ledsen för att vi inte har haft någon kontakt utan mera för att detta är så tragiskt.

Att du inte kan stå upp för dig själv och visa mig vem du egentligen är.

Att du står upp för titlen du fick när jag föddes och inte bara använder den som någon "status" grej liksom.


Och jag vet mycket väl att du kommer läsa detta...

Och att du kommer bli sur att jag skriver om dig, men vet du?

Det bryr jag mig inte om, för du har inte brytt dig om något annat innan.


Nu har jag fått skriva av mig lite igen,


  

Av Emma - 24 februari 2011 15:23

Hemma och sådant nu.

Har vart hemma typ en och en halv timme.

Men jag har skrivit rent matten och skickat in, jag har även svarat på Rekryteringsmyndigheten's frågor, och sådant.

Idag har jag vart i skolan, började 08.30 0ch slutar 11.00

Sedan hämtade mamma mig i Mörby och vi åkte till banken.

Fixade lite med mitt konto och så, så nu är allt det klart.

Sedan blev det att äta på "Greken".

Gottigott!

Och nu sitter jag här framför datan och TV, och kollar på OC.

Mycket trevligt, och så blir jag underhållen av min älskling på FB. 


Men nu måste jag reda ut ett och annat...

Så jag skriver senare.


  

Av Emma - 24 februari 2011 15:18

  


Behind every beautiful girl there is a dumbass boy who did her wrong to make her strong.


  

Av Emma - 24 februari 2011 08:15

Nu är jag äntligen i skolan!

Shiiet vad kallt det är ute, var typ -19 grader.

Det är juh inte jobbigt att det är kallt utan mera när man kommer in i värmen och det dunkar i öronen. 

***

Idag ska jag i alla fall till banken med mamma och ändra om lite på mitt konto, och sedan blir det lunch.


Men nu ska vi kolla på någon film här i skolan,

Skriver när jag kommer hem.


   

Av Emma - 24 februari 2011 07:00

God morgon på er sötnosar!

Gud vad det är mysigt att vakna upp brevid min älskling i morse.

Har saknat det.

Men snart bär det av till skolan.

Får sällskap halvvägs till bussen oxå och det tackar man juh inte nej till   

Men nu måste jag faktiskt klä på mig och borsta tänderna.

Skriver i skolan.


  

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards