akerhielm

Alla inlägg under februari 2011

Av Emma - 23 februari 2011 16:30

Nu har jag slutat skolan och jag är äntligen hemma hos min älskling.

Gud vad jag saknat honom.

Blev att åka hit på en gång, kunde inte vänta längre.

Men nu ska jag lägga mig brevid min älskling i sängen och pussa lite på honom.


Skriver senare.


  

Av Emma - 23 februari 2011 12:15

Hejhej sötnosar!

Sitter i skolan, har nyss ätit lite lunch... Inge god mat idag faktiskt.

Menmen, slutar 15.20 idag och sedan antingen blir det att åka dirket hem till min pojkvän eller hem och hämta lite saker och sedan till min pojkvän, vet inte riktigt än.

Har precis skrivit klart våran redovisning som jag ska ha om en kvart.

Om Marocko.


Jag skriver lite mera sen, orkar inte nu.


  

Av Emma - 22 februari 2011 17:45

  

 Färgklickar -  Det är så härligt att se folk som vågar ta i med färger

 Lov- Ja det är juh faktigt lov snart, ska bli extremt skönt

Att ta det lugnt- är så otroligt skönt 

 Att vara sjuk- det är så tråkigt, man orkar juh inte göra något

 Idioter- måste jag säga något mera?


  

Av Emma - 22 februari 2011 16:30

Nu är jag äntligen hemma!

Slutade skolan vid 2 och sedan åkte jag till jobbet och var lite social med C.

Så ja nu är jag äntligen hemma   

Skolan gick okej fram till lunch, sedan hade vi M, och ja allt blev kaos. 

Inget blev gjort och ja allt var verkligen kaos!!


  

Av Emma - 22 februari 2011 12:34

Nu är jag tillbaka efter lunchrasten.

Blev några tuggor Big Mac, sen fick N resten.

Gillar inte donken, men jag ville ändå inte äta själv så ja, jag följde stömmen till donken i alla fall.

Nu ska jag sitta och roa mig i en halv timme innan vi ska till O'Larrys och börja fundera över deras trådlösanätverk som vi ska hjälpa till och sätta upp senare.

Nu har i alla fall min älskling i alla fall vaknat så nu har jag någon att smsa med.   

Så nu kan någon roa mig i alla fall så det är awesome!

***

Jag fick en kommentar på FB där det stod "Hahaha du fick en beundrare i helgen ^^ " och ni som minns så jobbade jag juh i receptionen i helgen.

Så jag smsade personen som skrev detta och frågade ifall det var en gäst eller vad hon menade, och det var tydligen en gäst som hade vart där när jag jobbade.

Och jag har en aning vem hon menar, men han hade i alla fall skrivit i våran gästbok på jobbet ett meddelande till mig. Så måste dit någon dag och kolla.   

***

Nu har jag i alla fall fått hjälp så nu funkar min cam på datan   


Men nu ska jag vara duktig och lyssna på genomgången.


  

Av Emma - 22 februari 2011 08:51

Nu sitter jag i skolan och blev jätte besviken när jag kom.

Jag som hade vart duktigt och tagit med mig min egna dator, som jag fick i födelsedagspresent, och så säger läraren, "Idag ska vi bara använda skolans datorer, för vi ska hålla på med nätverket". Vilket betyder att jag tog med mig datan i onödan   

*suck*

Menmen...

Idag så blir det att gå upp till min mammas kompis och få hjälp med matten.

***

Min älskling ligger hemma idag oxå verkar det som , stackars min lilla älskling!

Tycker synd om honom + att jag har dåligt samvete för att jag smittat honom.   Men ja vad mera kan jag göra liksom...

Är han hemma i morgon oxå så ska jag komma till honom med en överraskning, och pussa lite på honom.

Men jag hoppas att han är frisk i morgon, så vi kan umgås normalt   


Men i alla fall, nu ska jag försöka att få lite hjälp av läraren!!


  

Av Emma - 21 februari 2011 21:30

Nu ligger jag i sängen och har nyss duschat, mamma och jag har juh nämligen vart och dansat.

Men nu går jag och lägger mig innan jag somnar med datan på magen, blir nämligen lite jobbigt då.

God natt på er!

  


  

Av Emma - 21 februari 2011 09:46

Nu är jag äntligen i skolan, är rätt pigg idag för att vara måndag.

Och jag tycker så synd om min lilla älskling som ligger hemma och är sjuk idag, pga att jag smittade honom   

Sov riktigt skönt inatt förutom att jag drömde att jag hade köpte 3 st jättespindlar, och 2 hade dött och en sprang lös i huset så jag vågade inte gå och lägga mig, för det var tydligen giftiga spindlar...

Läskig dröm.

Menmen, vaknade lycklig över att den inte var sann.


  


Uschipuschi!

Men i alla fall, sitter på datalektion nu, och jag fattar inte riktigt vad vi ska göra och läraren tänker inte förklara för mig heller...


  

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards