akerhielm

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Emma - 15 februari 2011 21:14

Nu har jag och mamma äntligen pluggat klart.

Vi åkte hem till hennes kompisar och fick hjälp.

Båda dem två har läste matte på KTH, så dem visste hur dem skulle förklara för mig.

Så nu är det gjort, får se hur provet går i morgon.

I morgon har jag dessa planer:

Börjar 08.30 slutar 11.20 där i mellan ska jag skriva provet och ha genomgång av nya projektet. Efter det funderar jag på om jag antingen ska åka hem imellan eller åka till min pojkvän på en gång. 

Får se, det bror lite på om han ska gymma och sånt i morgon.


Men vet ni vad jag ska göra?

Jag ska nu gå och borsta mina tänder och byta om och gå och lägga mig i min sköööna säng och smsa med min älskling.

God natt på er!!


  

Av Emma - 15 februari 2011 17:47

  

  Bra TV program - tiden går så fort då

  Underbara små syskon

  Min 18 års dag, hissar vi i högsta hugg!


  Mensverk - finns inget obehagligare

  Alla hjärtans dag- Det ska inte behövas en speciell dag att visa för den man älskar att man älskar den.


   PROV - ooorkar inte!


  

Av Emma - 15 februari 2011 17:32

Nu lägger jag matten åt sidan och väntar tills mamma kommer hem och hjälper mig och då ska vi gå till hennes kompis, och få hjälp.

Så nu blir det att kolla på the City och uppdatera diss och hiss listan.


  


  

Av Emma - 15 februari 2011 16:41

  


  

Av Emma - 15 februari 2011 16:26

MatteB är nog det svåraste jag har hållt på med...

Dock har jag juh läst det hemma, och inte gått på några lektioner eftersom dem har lagt schemat så fel, att vi som läser IT, inte kan läsa matte för våra lektioner ligger samtidigt... 


    

Men detta provet jag har i morgon är sista matteB provet, sedan börjar matteC om jag nu väljer att läsa det.


  

Av Emma - 15 februari 2011 15:44

Jag skrev juh i söndags att man blir så besviken när ens såkallade pappa inteens hör av sig på ens födelsedag... Men det gjorde han, fick ett kort i igår, där det stod:

Grattis på födelsedag.

Hoppas du får en bra dag.

Tänker på dig!

Kram PAPPA!

 Jag vet inte vilket som är bäst att inte ha någon kontakt, eller att bli sårad...?

Att få höra att han har träffat en ny tjej och igenom henne fick honom att bli drogfri och sluta dricka, får mig att inse att jag faktiskt inte betyder något för honom. 

Jag ställde det ultimmatumet för 3 år sedan, hände det något? Nej!

För ett år sen när han träffa henne så vände allt och han fixade till allt.

Hon har även en dotter, är det meningen att hon ska ta min plats då?

Är denna j*vla bruden värd att offra allt för när jag inte var värd det?


Saker som får mig att fundera...


  


Av Emma - 15 februari 2011 13:14

Hej igen sötnosar!

Nu är jag och mamma tillbaka från Karolinska Sjukhuset...

Det gick väl okej där... dem ska skicka remiser och sedan blir jag återkallad för att ta bort märken.

Har precis ätit en kebabpizza som inte vart så bra gjord.. så är fortfarande hungrig.

Menmen, nu ska jag plugga lite innan jag och mamma bestämmer oss för att dra oss hemåt.




     

Av Emma - 15 februari 2011 09:10

God morgon på er sötnosar!

Hoppa att ni har sovit gott och att allt är bra med er.

Just nu sitter jag på mammas jobb, och vi ska åka igen om typ 30 min för att ta oss till KS (karolinska sjukhuset) , inget att hurra för! Förutom att jag slipper skolan. 


Sitter just nu och pluggar matte... Har nämligen prov i morgon, hm, inte så jättekul... Men detta är sista matteprovet i matteB! Sen är den kursen klar!

Funderarpå om jag ska läsa matteC , men jag vet inte än.


Men nu ska jag fortsätta plugga... Tänkte bara uppdatera lite eftersom jag inte skrev något igår.


  

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards