akerhielm

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Emma - 13 februari 2011 20:42

Näe vet ni vad?

Nu så ska jag faktiskt krypa ner i sängen och hoppas på att min älskling kommer snart oxå.    

I morgon blir det skolan fram till 15.20 och sedan hem och äta något och efter det ska jag och mamma dansa. Trevligt!  

Men hoppas ni alla har haft en underbar helg, för det har verkligen jag haft!

Och jag vill tacka min älskling, Lovisa, Erik, Simon, Fredrik, Gabriel, Sander, Malin och Fanny och självklart min älskade underbara familj och släkt för att ni gjorde min 18års dag oförglömlig. En massa kärlek till er   


God natt!


  

Av Emma - 13 februari 2011 18:43

Hej sötnosar!

Kom hem till min pojkvän för någon timme sedan, vi har nämligen vart inne i stan och sett the tourist, en rätt bra film faktiskt.

Men skönt att vara hemma nu eftersom det är så extremt kallt ute.

Men i alla fall, igår så var min ena faster hos oss, och min morbror och hans fru och barn, min pojkvän och min mormor och så var även en dam som jag räknar med in i släkten hos oss.

Mina kära kusiner tittade även förbi.

Och jag tänkte berätta lite vad jag har fått under dessa två dagarna,

Jag har fått en rosa digital kamra och en dag på sturebadet av min pojkvän.

En dator och kläder av min familj och mormor.

Pengar av min faster med barn.

Ett jättefint armband av min morbror och familj.

En rosa spargris + pengar + ljuslyktor av min andra faster + kille.

Smycken av mina småsyskon.

Osvosv, har säkert glömt något.


Täkte lägga upp lite bilder:

      

Och nu lite mera bilder från metro i fredags:

        


  

Av Emma - 13 februari 2011 18:40

Blir såklart lite besviken när ens egna biologiska såkallade pappa inte hör av sig på sin såkallade dotters födelsedag... Men det är väl bara att gilla skiten och gå vidare...


  

Av Emma - 13 februari 2011 10:19

God morgon sötnosar!

Har nyss vaknat, försökte vara lite smidig när jag skulle gå upp men självklart råkade jag väcka min älskling, vilket inte vad meningen. För jag tyckte att förtjänade att sova lite mera.

Menmen, nu är vi båda vakna och vi ska snart gå ner och äta frukot.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer..

Men jag skriver mera under dagen.


  

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards