akerhielm

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Emma - 21 februari 2011 21:30

Nu ligger jag i sängen och har nyss duschat, mamma och jag har juh nämligen vart och dansat.

Men nu går jag och lägger mig innan jag somnar med datan på magen, blir nämligen lite jobbigt då.

God natt på er!

  


  

Av Emma - 21 februari 2011 09:46

Nu är jag äntligen i skolan, är rätt pigg idag för att vara måndag.

Och jag tycker så synd om min lilla älskling som ligger hemma och är sjuk idag, pga att jag smittade honom   

Sov riktigt skönt inatt förutom att jag drömde att jag hade köpte 3 st jättespindlar, och 2 hade dött och en sprang lös i huset så jag vågade inte gå och lägga mig, för det var tydligen giftiga spindlar...

Läskig dröm.

Menmen, vaknade lycklig över att den inte var sann.


  


Uschipuschi!

Men i alla fall, sitter på datalektion nu, och jag fattar inte riktigt vad vi ska göra och läraren tänker inte förklara för mig heller...


  

Av Emma - 21 februari 2011 07:15

God morgon sötnosar!

Hoppas ni har sovit gott och att allt är bra med er.

Idag är det måndag, vilket betyder ny vecka och nya tag.

Vaknade nyss, ska snart klä på mig och äta frukost.

Sedan blir det att ta bussen 08.20 mot Mörby och sedan till Liljeholmen.

Slutar 15.20 idag och sedan blir det samtal med Stöd. 

Sedan så vid 19.00 så ska jag och mamma dansa.   


Men nu måste jag börja göra mig i ordning.


Skriver när jag kommer till skolan.


  

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards