akerhielm

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Emma - 17 februari 2011 20:30

Nu är jag tillbaka ur duschen, skönt!

Så nu är jag ren och fin.

Sitter just i sängen och kollar på "Sveriges värsta bilförare" mycket trevligt.

Det ända som saknas nu är lite sällskap.

Menmen man kan juh inte få allt här i livet.


Får sällskapa min mobil, med massa sms från min underbara pojkvän.


Men vet ni vad, jag ska krypa ner i sängen nu.


    

Av Emma - 17 februari 2011 20:02

Jo och nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen   

Sedan blir det att blogga lite mera innan jag lägger mig i sängen och kollar på TV.


Skriver snart igen.


  

Av Emma - 17 februari 2011 19:45

Min pojkvän...

Vart ska jag börja?

Min pojkvän är det bästa som någonsin har hänt mig.

Min pojkvän är allt det dära man önskar sig.

Han är inte bara min pojkvän utan han är även min allra bästavän.

Han har funnits där för mig i vått och i torrt.

Vi har bråkat och vi har vart sams, vi har gråtit och vi har skrattat.

Vi har vart med om en hel del tillsammans.

Jag skulle kunna offra allt för honom, för han är det bästa som hänt mig. 

Jag är så otroligt rädd att jag ska mista honom, och jag försöker att göra varenda sekund med honom till något att verkligen minnas, vilket betyder INTE bråka! 

För bråken vill man inte komma ihåg.

***

Min pojkvän är mitt allt, han är mitt hjärta och min själ.

Jag hoppas över hela mitt hjärta och så som jag känner nu så hoppas jag på att jag får bli gammal med honom. 

Och jag skriver att jag vill bli gammal med honom för att jag känner mig trygg hos honom, jag känner att jag kan vara mig själv, jag har aldrig känt såhära för någon annan innan. Och jag skriver att jag vill bli gammal med honom för att jag tror på det, och för att jag älskar han så otroligt mycket och tänker göra allt för honom.


Mycket kärlek till min älskling   


      



Jag älskar dig så otroligt mycket   


  

Av Emma - 17 februari 2011 18:19

Open Toe Marble SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Från: Nelly (http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/nelly-shoes-427/open-toe-marble-427509-54/ )

Vill verkligen ha dem!!   


Hiss eller Diss?



  


Av Emma - 17 februari 2011 17:48

Fick dela spruta med HIV-positiv på BB  Kvinnan hade just fött sitt barn när sjuksköterskan begick sitt misstag. Samma spruta som hade använts på en HIV-positiv användes nu på kvinnan. Omkring två månader senare fick kvinnan det uppföljande provsvaret – som var negativt


Man lite juh lite små rädd när ma läser sånt hära, 

jag hade blivit skit förbannad om det hade hänt mig.

Hur hade ni reagerat?


Källa: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8579776.ab


  

Av Emma - 17 februari 2011 16:50

Näe det kan jag jag juh absolut säga...

Idag när jag kom till Mörby och skulle ta bussen hem så går allt bra. Jag kommer till ungefär 3 stationer innan jag ska hoppa av och bussen pajjar, hm, kul liksom.

Men som tur var så tog det inte så lång tid innan nästa buss kom. 

Så ja, nu sitter jag här. Har precis gjort klart uppgiften till i morgon och kollat igenom matte uppgiften, och ja jag kan juh säga redan nu att jag och mamma kommer behöva hennes kompis hjälp.


Menmen, vi fixar det på något sätt.

Ikväll blir det att duscha och bara ta det lugnt och kolla en massa TV och njuta av livet typ. 

Gå och lägga mig tidigt oxå, var så extremt trött i morse när jag vaknade.

Men i alla fall, jag har kommit på en sak, jag måste ha ett ämne att blogga om...

Om ni kommer på något så säg till   


Nu ska jag kolla TV, skriver snart igen.


  

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards