akerhielm

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Emma - 20 februari 2011 21:00

Näe nu är det så att om jag lyssnar riktigt noga så hör jag hur min säng ropar på mig   

Så det är bäst att göra som den säger, HAHAHA!

Näe men mina ögon börjar gå i kors så det betyder att jag är väldigt trött.

Så jag får göra som min kropp säger i all fall och gå och lägga mig.

Dock har min TV pajjat, så jag kan inte kolla på något, så jag hoppas min älskling kan underhålla mig på sms sålänge, tills han somnar.

Men ni får sova så gott och sött allihoppa.


Och älskling förlåt att jag smittat dig, med förskylningen och febern, men är du fortfarande sjuk på tisdag så kommer jag förbi och sover med dig, och kommer med en överraskning    Hihihi!


I alla fall, GOD NATT!!


  

Av Emma - 20 februari 2011 20:07

Nu är jag tillbaka, sitter och kollar på solsidan.

Trevligt!   

Har ätit spagetti och köttfärssås, gottigott.

Ikväll blir det att bara ta det lugnt och gå och lägga mig tidigt, är lite trött faktiskt.

Har haft fullt upp hela helgen, så ska bli skönt att sova!

I morgon blir det skolan mellan 09.30- 15.20 och sedan ska jag på samtal med Stöd. Härligt.

Sedan klockan 19.00 så blir det dans med mamma och svettas lite.


 


Men nu ska jag vara lite social med min pojkvän på chatten.

Skriver senare.


  

Av Emma - 20 februari 2011 18:15

Hej igen sötnosar!

Nu är jag hemma efter en dag på jobbet mellan 08.00-15.00

Jag har faktiskt vart jätte duktig idag tycker jag, jag har pratat engelska, jag har övervunnit min räddsla, (även om det tog en himla lång tid), jag har svarat på mail på engelska, jag har gjort bokningar och sånt. Och jag är himla stolt.

Sedan blev det att ta en fika med C och snacka lite, skönt att det inte bara blev jobbsnack, utan privata saker oxå. Fick blommer med . Eftersom jag fyllt 18   

Tack så mycket jobbet!


Men nu blir det middag och sedan solsidan och blogga lite.


  

Av Emma - 20 februari 2011 07:30

God morgon sötnosar!

Sitter just nu på tunnelbanan på G till jobbet, ska jobba i repan idag, ska bli riktigt spännande. 

Men jag måste faktiskt berätta något som jag tycker är rätt coolt, jag satte klockan går kväll på 07.00 och så.

Men jag kan göra så att jag har olika ämnen på klockorna, en "Skola" en "Jobbet" och en "Bussen går om 10 min" så jag hinner med allt. Och så kan jag ställa in vilka dagar dem ska ringa, och eftersom jag nästan alltid jobbar på lördagar, så blev det lite knas i morse.

För jag vaknar 07.02 och märker att klockan inte har ringt, så jag trodde att min älskling hade stängt av den eller något.

Men i alla fall, jag går in och kollar på "Alarm" och så står det att den skulle ringa på lördagen.

Men ändå så vaknar jag av mig själv.

Rätt coolt, hur kroppen är byggd.

Har hänt mig flera gånger innan nämligen, och jag tror faktiskt att vi har en inbyggd väckarklocka.

Hehehe, men nu är jag framme.

Skriver senare.


  

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards