akerhielm

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Emma - 11 februari 2011 09:59

Nu blir det att äta frukost för andra gången idag, har gått nämigen 3 timmar sedan jag åt, så nu blir det att äta igen...

Sedan blir det att kolla OC, och pilla lite på datan.

Och sedan ska jag börja fixa mig för ikväll. 

Men nu är jag hungrig, skriver mera senare.


  

Av Emma - 11 februari 2011 08:34

Det är helt sjukt vad tiden går fort!

Nu sitter jag här 18 år, myndig! Får rösta, jag får köpa 3,5or på ICA, hahaha!

Vad töntigt det låter    + att nu kan faktiskt mina föräldrar slänga ut mig oxå, men det tro jag inte dem gör, men ändå.

Blev så stor helt plötsligt!

Allt gick så fort!

Menmen, ikväll så blir det middag med min älskade familj och min pojkvän och mormor.

Och om bussarna börjar gå så blir det att åka in till stan och gå på krogen med ett fint sällskap   

Först blir det underbara bar och sedan 360 eller ego.

Men nu måste jag klä på mig och sånt.


  

Av Emma - 11 februari 2011 08:03

God morgon sötnosar!

Vet ni idag är det en speciell dag, för idag är det min födelsedag!

Jippey rätt coolt faktiskt! + att vet ni? Nu har jag fått en egen dator! Jag lyckades juh trapa på min andra   

Så har jag fått en ny, dock inte rosa, men en röd fin   



Idag blir det att vara hemma för att inprincip alla bussar i stockholm är inställda, så det är skönt att få vara hemma! Pilla lite på min dator   

Men nu ska jag faktiskt sätta mig och svara på alla grattis på FB,

skriver mera senare.


   

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards