akerhielm

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Emma - 8 februari 2011 20:24

Hejhej sötnosar!

Nu har jag suttit och pluggat i 5 timmar och jag är faktiskt ganska stolt över mig själv.   

Har vart i skolan idag och gjort klart min databashantering så nu är den kursen klar, så får se om läraren är snäll och sätter och bra betyg på mig och min grupp, vi har juh faktiskt jobbat på bra tycker jag   

Sitter just nu hemma hos min älskling och jag kommer sova här i natt, ville inte sova själv ikväll.

Så bjöd in mig själv hit    men jag tror inte han bryr sig så mycket faktiskt.

Ibland får man göra sånt faktiskt   

Ikväll blir det att plugga lite till och sedan sova, behöver min skönhetssömn så det så   


Men nu ska jag plugga.


  


Av Emma - 8 februari 2011 08:56

Hejhej sötnosar!

Shiiet ni börjar det närma sig, nu är det bara tre dagar kvar tills jag fyller 18!

F*n vad dagarna går fort asså.

I slutet av förra veckan så hade jag jordens åldersnojja, men nu längtar jag faktiskt!   

Ska bli riktigt kul!

Och speciellt eftersom jag får fira min födelsedag med min pojkvän, det är nog den bästa presenten   


***


Igår så var jag och mamma på vår första danslektion, vi var på dance your ass off! Och shiiet det var jobbigt. Speciellt för jag har så himla svårt att lära mig höger och vänster så då blev det ännu jobbigare. Menmen, svetten rann och jag var stolt när vi åkte där ifrån, "En dag av det nya livet" .


***


Idag blir det att åka hem till min pojkvän efter skolan och plugga lite, och sedan så sover jag kvar där.

Känns inte så jättekul eftersom våran policy är att vi inte ska behöva jobba hemma, utan att vi ska ha tillräckligt med arbetspass i skolan för att hinna bli klar...


***


Men nu ska jag vara duktig och jobba lite.


  


Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards