akerhielm

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Emma - 6 februari 2011 15:11

Hejhej sötnosar!

Åh vad söndagarna kommer fort, och det gillas verkligen inte!

idag är det 5 dagar kvar tills jag fyller hela 18 år!

Shiiet vad dagarna går undan, det är helt sjukt!

Har faktiskt kommit in en 18års kris, vill verkligen inte växa upp känner jag just nu, jag har inte den orken dirket... Ingen kraft!

Menmen, det är inget jag kan göra något åt, det är bara att ta det som det kommer...

Men i alla fall, på fredag så har vi lagt som förslag att först gå på underbara bar och sedan vidare till strand, men inget är bestämt än.   

Är ändå rätt taggad, faktiskt.

Så på fredag så blir det middag först hemma, med familjen, min pojkvän och min mormor och sedan blir det utgång, och på lördagen så kommer släkten + min pojkvän!

Ska bli kul.


***


Idag i alla fall så vaknade jag och min pojke vid 11 tiden och sedan har vi ätit lite, jag har spelat en massa sims och han har spelat WoW.

Men jag ska snart börja göra mig i ordning, för vi ska på middag hos hans mamma ikväll och sedan ska jag hem och sova.

Så jag är pigg och fräsch till fredag!



Men nu ska jag sminka mig och sånt.


  


Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards