akerhielm

Alla inlägg under januari 2011

Av Emma - 27 januari 2011 19:09

Hahaha vet ni vad?

Jag har precis märkt vilka som är mina äkta vänner, och det är tamigfan inte många! Men vad begär man?


NI KAN DRA ÅT HELVETE!


  


  

Av Emma - 27 januari 2011 14:20

Jag spyr snart på romantiken och realismen!

Kan inte det bara vara lite lättare!!
  
Av Emma - 27 januari 2011 12:30

Jahapp, listan börjar lida mot sitt slut nu.

Men idag ska jag skriva hur en dag med mig går till.

Och ingen dag är den andra lik kan jag juh säga, antingen börjar den med att ja varknar, åker till skolan, har lektioner och sedan åker hem, vid halv 5 tar jag bussen till mörby för att byta till tunnelbanan till tekniska och sedan bussen till Odenplan, och träffar min älskling.

Om jag inte träffar min älskling  så åker jag hem och pluggar.

Mina dagar är inte så intressanta faktiskt.

Men snart blir dem roligare när jag och mamma ska börja på Zumbaaaa   


Ska bli riktigt kul faktiskt.



  

Av Emma - 27 januari 2011 12:04

Hejhej sötnosar!

Hann tyvärr inte blogg igår, pga att jag var med min pojkvän och jag har en massa plugg som ska vara in skickat ikväll innan 18.30   

Så det lär inte bli så mycket skrivandes ikväll innan 18.30 så ni vet.

Kanske slänger in något tidsinställt inlägg och så.

Men hoppas ni alla har en bra dag och att ni fortsätter läsa min blogg   


 

Av Emma - 25 januari 2011 19:00

En gång då jag gjort bort mig helt är faktiskt inte bara en gång.

Utan jag gör bort mig mins 5 gånger om dagen      

Hahaha, asså jag skäms inte för något jag gör egentligen utan det är mera att jag gör bort mina kompisar pga att jag är pinsam. Säger fel saker vid fel tillfällen och sånt. HAHAHA! Menmen, ingen är perfekt eller hur? Och alla har vi våra brister    .


Hahaha!

Men dem flesta gångerna jag gör bort mig är när jag tex säger för högt att någon har fula kläder.

Menmen, hahah!


  

Av Emma - 25 januari 2011 15:18

Hej igen!

Nu  har jag äntligen piggnat till lite, så nu blir det att plugga.

Ska skriva om dem olika tids epokerna , lite krångligt sådära.

Men jag får försöka så gott jag kan.

Annars  får jag be mamma om hjälp när hon kommer hem.


Jag skriver lite mera snart   


  

Av Emma - 25 januari 2011 13:30


     

Löning -  ja det är juh faktiskt den 25e idag

  Bra TV program när man är sjuk - det är underbart

    Att vara sjuk -  är så tråkigt när man inte orkar göra något.

  Bråka - känns så onödigt


  

Av Emma - 25 januari 2011 11:49

  


  1. Jag är mörkrädd
  2. Jag är rädd för att bli lämnad ensam
  3. Jag är rädd för spindlar
  4. Jag är rädd för ormar
  5. Jag är rädd för döden

  

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards