akerhielm

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Emma - 4 januari 2011 21:42

Nu ska jag gå och lägga mig, kvällen slutade åt rent helvete... Så nu blir det att gå och lägga sig med tårar i ögonen...  


God natt!


  



Av Emma - 4 januari 2011 19:14

Nu har jag ätit en underbar middag som bestog av hamburgare och sånt gott.

Och vi har även hunnit med att äta tårta.

Choklad tårtan bakade jag och min syster och den blev JÄTTEkladdig      

GottGott!


Men nu ska jag gå ner och sticka lite   


        



  

Av Emma - 4 januari 2011 16:44

Åhh jag vill så gärna ha en liten vovve!

Titta en sånhära vill jag ha,

En liten dvärgpinscher   

Min pojkvän pratade om dessa förut och jag har blivit helt kär nu.


Visst är dem söta?



     

Av Emma - 4 januari 2011 13:20

Asså jag är så extremt seg och jag har vart det hur länge som helst nu.

Det är nog efter nyårsafton faktiskt.

+ att jag har juh inte heller gjort något speciellt och då blir man juh trött oxå.

Men i morgon ska jag jobba, ska in vid 16.00 tiden , ska bli kul.

Ska nämligen lära mig receptionen   

Får se hur det slutar, men vi hoppas på att det ska gå bra.

Men ni ska jag klä på mig min rosa mina mysdress och sätta mig och plugga matte ett tag    och idag har jag tyvärr ingen choklad hemma som kan pigga upp mig. Men jag och min syster ska baka kladdkaka sen, så jag får hålla humöret uppe i alla fall   .


Men puss på er sålänge!   


  


Av Emma - 4 januari 2011 13:15

Något jag faktiskt ångrar brutalt mycket är att jag tog min f.d bästa kompis på G kille.   Och jag vet vad ni tänker nu... Hur kan man göra så mot en kompis? Och jo jag kan väl bara säga att någon gång har väl killar gått före tjejkompisarna för er oxå, kanske inte så långt som i detta fall, men jag lär mig av mina misstag. Detta  ledde till att vi sa uppkontakten. Det visade sig att killen var en riktig IDIOT!    och allting var i onödan. Så finns det något jag kan göra ogjort så är det denna sak. För hade detta inte gjorts så hade mitt liv sett annorlunda ut idag. Inte bara att jag hade kanske haft en vän till utan på många andra plan oxå.


Vad mera kan jag säga förutom att jag ångrar det, för denna tjejen var en riktig vän...



 

Av Emma - 4 januari 2011 11:24

Näe vet ni vad?

Nu ska jag sätta mig ner med papper och penna och hörlurar i öronen och fundera vad jag faktiskt vill ha ut med mig blogg.  Jag ska börja skriva både det ni läsare vill läsa och vad jag själv känner för att skriva om, men allting har blivit så snurrit nu på senaste när jag har fått massa negativ kritik för att jag skriver vissa saker... 

Men nu är allting på mina villkor och era förslag, jag tänker inte ta någon mera skit   .


Kommer snart igen!


  


Av Emma - 4 januari 2011 10:59

Jippey!   

Jag har fått mitt paket nu   , och gissa vad det var, jo mitt mobil skal   

Vad glad jag blir, plus att då slapp jag gå ner till posten oxå   

Lite tråkigt dock att bara ha ett helt rosa skal, men tyvärr så finns det inga med mönster eller liknande, så jag får väl pimpa till det själv   

Med en liten Hello Kitty eller något på   


    



  



  

Av Emma - 4 januari 2011 10:04

God morgon mina söta bloggläsare!

Hoppas ni har sovit gott och är utvilade, vissa har juh lov, bland annat jag. Och andra jobbar som bland annat min pojkvän   

Hihihi, men jag hoppas att alla har sovit gott i natt i alla fall.

Jag har gått in i någon konstig ond cirkel att när jag sover hemma så vaknar jag alltid minst en gång och denna gången ligger jag vaken i minst en timme och är verkligen klarvaken.  

Men när jag sover hos min pojkvän så sover jag hela natten.

Kanske är så att jag har för varmt i mitt rum eller något.

Aja jag får testa mig fram   


Vad ska ni hitta på idag då?

Själv ska man plugga lite,   

fira min låtsas pappa som fyller år idag.

Och skriva en massa här på bloggen såklart!  


Men jag ska även äta frukost och duscha och lite sånna dära oviktiga saker.


Men vet ni vad, ni ska jag faktiskt äta frukost, kommer tillbaka och skriver mera senare.

Och idag ska jag juh faktiskt publisera "något jag ångrar"   

Så håll utskick   


  





Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards