akerhielm

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Emma - 8 januari 2011 22:15

Idag ska jag berätta lite om min barndom, den är inte så speciell. Förutom att jag har flyttat rätt mycket.

Jag är född på södersjukhuset och då bodde vi på Kungsholmen.

Sedan flyttade vi till Mörby/Danderyd och bodde där i 4 år. Och jag gick på dagiset Vitsippan som det då hette. Sedan flyttade vi till en röd lägenhet i Mörby/Danderyd och bodde där i ca ett år. Detta året träffade min mamma en kille och dem blev tillsammans.

Och som ni ser så bodde jag själv med mamma i ca 5 år.

Sedan flyttade vi till Enebyberg och i den vevan kom min lillasyster. Och jag började sexårs i Kevingeskolan och gick där ett år, när jag skulle börja ettan så bytte jag till Enebybergsskolan.

Sedan flyttade vi till Täby och jag fick en lillebror och jag började 2an i en ny skola. Täby Friskola! och där gick jag tills jag slutade nian.

Sedan flyttade vi igen, men fortfarande i samma kommun.   


Mera personligt vågar jag inte skriva ut här på bloggen   

Lite privat liv har jag   



  

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards