akerhielm

Alla inlägg under januari 2011

Av Emma - 11 januari 2011 13:30

Det passar så bra att skriva om min pojkvän idag, för idag är det 11/1-2011.

Och det betyder att jag och min älskling har vart tillsammans i 7 månader idag!

Och dessa 7 månaderna har vart dem bästa i mitt liv!   

Visst vi har bråkat och vi har gråtit, men vi har även skrattat och vi har det även riktigt bra tillsammans. Tycker jag i alla fall.


Ja men vad ska jag skriva om min pojkvän då?

Som ni vet så heter han Dennis och vi blev tillsammans den 11/6-2010.

Vi träffades på en gemensam kompis student och det var så allting började.

Min pojkvän betyder nästan allt för mig, (familjen oxå) han finns alltid där och stöttar. Han fanns även där i en av dem jobbigare perioderna i mitt liv.

Han fanns där när allting rasade, han ställde upp och skjusade mig till möten och dess vidare.

Han har alltid sett till att jag ska må bra.   

Och jag har alltid mått bra i hans omgivning.



  


  

Av Emma - 11 januari 2011 10:47

7 månader med min älskling!

 

 

        



  

Av Emma - 11 januari 2011 10:46

SNART ÄR DET

 

 

 LUNCH!  

 

 

 

  

Av Emma - 11 januari 2011 08:56

Asså jag blir så less på folk som inte har något att göra förutom att klanka ner på andra. Har fått 2 kommentarer på 2 dagar att min blogg är tråkig och att den inte är värd att läsa osvosvosv. Men så vad? Som om jag bryr mig om vad ni tycker och tänker . Jag bloggar för att jag vill få ner saker på "papper" inte för att ni ska ha något att roa er med, och visst är det kul om folk gillar det jag skriver, men jag tvinger er inte att läsa. Så jag kan juh rekommendera att ifall ni vill ha något roligare att läsa gå in på http://kissies.se .

Men jag ber er, lägg inte ner onödig energi på att skriva onödiga kommentarer.


  

Av Emma - 11 januari 2011 08:41

God morgon!

Är super trött idag, och jag tror inte jag är den enda som är det.  

Så vad händer idag?

Jo skolan och sedan hem och plugga matte... SUCK!   

Orkar verkligen inte, men är juh så illa tvungen.

Idag är det en speciell dag, för idag har jag och min älskling vart tillsammans i 7 månader!   

Och idag är det även 1 månad kvar tills jag fyller 18 år!!   

Jag har faktiskt inget intressant att skriva just nu...

Har 6 timmars databas. Inte heller så kul! Så idag är en negativ dag!

Så jag slutar 15.20 idag, om inte våran lärare är snäll idag och låter oss gå tidigare   .


Skriver mera senare.


  



Av Emma - 10 januari 2011 21:15

Ja, skolan är juh en stor del av ens liv.

Och jag började med att gå i Kevingeskolan i ett år.

Sedan när jag skulle börja ettan så bytte jag till Enebybergsskolan.

I tvåan så bytte jag till Täby Friskola och gick där till 9an.

Men 7-9 var dem värsta åren i min skolgång, det var så mycket bråk och man var tvungen att passa in. Allt var så fejk!

När vi skulle söka på våra jullovsbetyg så hade jag IG i Engelska så jag kunde inte söka någonstans och jag visste oxå att jag hade RIG (riskerar IG) i 5 ämnen till, matte, svenska , biologi, kemi och fysik. Men om man ser det såhära

idag går jag i gymnasiet andra året och läser IT och jag är jättenöjd, i det stora hela. Och när jag gick ut ettan , så hade jag MVG i matteA och MVG i SvenskaA och VG i EngelskaA.   


Vet inte riktigt mera vad jag ska skriva, men jag svarar gärna på frågor   




  

Av Emma - 10 januari 2011 18:34

Hej sötnosar!

Då var man hemma hos sin älskling igen!   

Underbart!

Vi ska snart börja göra middag, gott! Ikväll blir det Torttilini med sås    Gotti!

Sedan ikväll blir det bara att ta det lugnt.

Just nu håller min älskling på att installera Sims på sin bärbara dator så jag kan roa mig, så kanske blir lite sånt ikväll medans han spelar WoW eller något.   

Första dagen i skolan detta året var väl helt okej, först hade vi två timmar data utan att göra något, och sedan hade jag 3 timmar bild. Är glad att jag valde bild och inte musik    för musik är inte min grej.


I morgon är det en speciell dag,för i morgon firar jag och min älskling 7 månader tillsammans och det är en månad kvar tills jag fyller 18!!     

Mycket kärlek till min pojkvän.


Men nu måste jag hålla kolla på maten.



  

Av Emma - 10 januari 2011 10:40

1. Håll om henne runt midjan
2. Försök verkligen att prata med henne
3. Dela hemligheter med henne, men håll dem för dig själv
4. Erbjud henne din jacka om det är kyligt
5. Kyss henne långsamt
6. Krama henne mjukt
7. Håll om henne nära ditt bröst
8. Skratta med henne
9. Bjud ut henne någonstans
10. Umgås med hennes och dina vänner tillsammans
11. Ler hon vill hon att du ska le tillsammans med henne
12. Ta bilder med henne, en bild säger mer än tusen ord..
13. Låt henne sitta i ditt knä
14. När hon säger att hon älskar dig mer, förneka det. Hon vill höra att du älskar henne mest
15. När hennes vänner säger att de älskar henne mer. Förneka det, håll om henne hårt framför hennes vänner, det får henne att känna sig älskad
16. Lek med dina fingrar i hennes hår
17. Kyss henne då hon minst anar det
18. Krama henne bakifrån och håll om henne runt midjan
19. Berätta för henne hur vacker hon är
20. Berätta hur du känner för henne, hon vill höra det hur många gånger du än sagt det förr
21. Öppna dörren, följ henne fram till dörren/bilen. Hon känner sig trygg och du anses vara en gentleman
22. Berätta att hon är ditt allt – BARA om du verkligen menar det
23. Om du märker att något är fel, fråga. Förnekar hon det så höll bara om henne utan att säga ett ord. Hon förstår då att du alltid finns där, oavsett vad
24. Få henne att känna sig älskad
25. Kysser du henne framför andra tjejer, då inser hon att hon är den enda som betyder något i din närvaro
26. Det värsta som finns är om du ljuger för henne. Berätta sanningen, även fast den kan svida ibland
27. Behöver jag ens nämna att du INTE ska vara otrogen?
28. Ta henne till en plats hon verkligen gillar
29. Smsa eller ring henne på kvällen och berätta hur mycket du saknar henne
30. Se till att alltid finnas där för henne. Även om hon inte behöver det just då, så mår hon bättre av att veta att du finns för henne alla tider på dygnet
31. Håll henne tätt intill dig när det är kallt, då kan hon även hålla om dig
32. När du är ensam, håll henne nära och kyss henne
33. Kyss henne lätt på kinden eller i pannan (det kommer ge henne en vinkel av att du vill känna hennes läppar mot dina)
34. Även i filmer, lägg din arm om hennes axel och hon lägger automatiskt sitt huvud mot din axel. Luta upp hennes huvud och kyss henne
35. Lämna henne ALDRIG på skämt eller var arg på henne. Om hon är upprörd, trösta henne
36. När andra människor dissar henne, stå upp för henne
37. Titta henne djupt i ögonen och säg att du älskar henne
38. Lägg er och kolla på stjärnorna och låt henne vila sitt huvud på ditt bröst och låt henne lyssna på dina hjärtslag.
39. Se till att det är du som tar första steget och tar henne i handen när ni är i stan. Hon vet då att du inte skäms för att visa att hon är din!
40. Försök hålla om henne så länge som möjligt när du kramar henne
41. Ring eller smsa och berätta hur mycket hon betyder.
42. Trösta henne när hon gråter. Torka bort hennes tårar och håll henne tätt intill dig
43. Ta med henne på långa promenader på kvällarna
44. Påminn henne alltid hur mycket du älskar henne. Hon tröttnar aldrig på dina ord
45. Tjejerna kanske förnekar det, men de älskar när du kittlar dem!
46. Hon vill att du läst igenom hela denna listan och tagit åt dig det mesta. Tro mig!
  

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards