akerhielm

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Jag hissar och dissar

Av Emma - 25 januari 2011 13:30


     

Löning -  ja det är juh faktiskt den 25e idag

  Bra TV program när man är sjuk - det är underbart

    Att vara sjuk -  är så tråkigt när man inte orkar göra något.

  Bråka - känns så onödigt


  

 
 
Ingen bild

The Greek

25 januari 2011 17:32

vrf skulle du vilja bråka över huvudtaget?

Även om du är frisk är det ju onödigt

Emma

27 januari 2011 12:04

Grejjen är den att det blir allt mer bråk juh mera man yttrar sig, och jag har inga problem med att säga vad jag tycker och vissa kan inte ta den kritiken.
Visst, det är inge kul att bråka och sånt, men sverige är ett fritt land men ändå skapar yttrandefriheten så mycket bråk...

 
Ingen bild

The Geek

3 mars 2011 22:37

Men hur fan e du funtad egentligen ? Att du inte har några problem med att säga vad du tycker, och att vissa inte kan ta den kritiken ? Helsjukt påstående. Så om jag kallar dig för det jag tror du är : En bortskämd skrikig slampa. Så får jag säga det enligt yttrandefriheten, MEN VEM BLIR LYCKLIGARE AV DETTA ? Inte jag och knappast inte du heller.

Gå och banta, du har dubbelhaka...

Emma

6 mars 2011 11:16

Om du nu tycker det är så himla roligt att yttra dig om mig här via nätet så gör det, för det är juh som sagt yttrandefrihet.
Jag blir lycklig eftersom du ger mig läsare, Hahaha! Så du bör tänka om :)

 
Ingen bild

Numnumanka

12 april 2011 23:25

Hälsning till the Geek... Om du säger en enda elak sak om henne som du inte ens känner så ska jag operera upp något där solen aldrig skiner på dig :3 om du mår så jävla dåligt så gå till en psykolog, ta inte ut det på oskyldiga människor <3

 
Ingen bild

the Geek

14 april 2011 11:03

till nummeranka eller va fan du nu heter???? Töntig kommentar, min farsa brukar säga så som han lärt sig av min farfar. "där solen aldrig lyser!!!" Töntigt!!! Skriv hellre om du vill möta mig någonstans på ett ställe så kan vi ses IRL !!!

Jag kan kommma upp till Stockholm.
FISKPINNE !!

 
Ingen bild

Numnumanka

5 maj 2011 21:16

Lägg av nu.. mucka inte gräl.. du vill inte gräla med mig <3

Emma

6 maj 2011 11:41

Vem är du ens?

 
Ingen bild

numnumanka

22 maj 2011 15:05

Haha förlåt emma^^ det var menat till geek D: sorry^^ skall inte skriva mer på bloggen. kram^^ jag är annelis dotter btw^^

Emma

23 maj 2011 10:45

Jaha :P nu är jag med :D hahaha, vi får ta och ses snart tycker jag :) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards