akerhielm

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Emma - 2 januari 2011 17:37

Hej igen sötnosar!

Blir ett litet inlägg nu medans jag äter mina nudlar som det fick bli till middag idag  

Har precis kommit hem till min älskling, mötte upp honom i stan vid halv 3 så har vi shoppat lite.    Har köpt presenter till min syster och till min låtsas pappa.      Hoppas dem blir nöjda! Blev 3 st till Per och tre till min syster   

Ikväll blir det lite chips och dippa och kanske kolla någon film.


  


  

Av Emma - 2 januari 2011 12:49

  Nu har äntligen min älskling vaknat, så nu vet jag vad som händer idag.

Vi ska ses inne i stan.

Möjligtvis reda ut lite saker.

&

Jag behöver köpa presenter och han behöver köpa ett väggfäste.

Så nu ska jag slänga i mig lite mat och sedan åka in till stan.

Måste dock bara föna håret    så jag inte fryser till is på vägen .



Jag älskar min pojkvän över allt annat, occh det gör så ont när vi bråkar och är ledsna på varandra.

Dennis du vet att jag älskar dig!     

 

  

Av Emma - 2 januari 2011 12:41

Hissar och Dissar för 2010!

 

  Jag träffade min underbara älskling och vi blev tillsammans.

  Jag fick en kusin

  Jag insåg att livet var bättre än jag föreställt mig

 

   Året gick så fort

  Det har vart alldeles för mycket hat och tårar

  Jag har vart värdelös på att blogga   

 

  

 

  

Av Emma - 2 januari 2011 12:08

Ja jag tränkte sammanfatta året som har gått, det har vart mycket bråk, tårar men även en hel del bra saker!   

*Det allra bästa som hänt mig detta året är att jag blev tillsammans med min underbara älskling Dennis och det hände den 11/6   .

Vi har hittat på mycket och utvecklat vårat förhållande en hel del.

*Jag har träffat en massa mysiga personer.   

*Och det har vart en hel del fester ovan på alltihoppa     .

*Sedan så har det varit fram och tillbaka till farbror blå, mera behöver jag inte berätta om det. Men den perioden innehöll mycket tårar och hat!   

*Jag har även vart i Danmark och tältat med min underbara älskling!

*Vi var i båstad över en lunch hos mormor.

*Vart på studentfest! Där jag träffade min älskling.

*Jag fick en kusin, som heter Karolina   


*Jag klippte mig kort

*Jag piercade mig

*Jag var på Grönalund två gånger

*Jag gick från normal till demprimerad till normal igen, och insåg att det fanns ett ljus i livet ändå.


                         

2010 var underbart!

Men 2011 blir bättre än bäst, för jag fyller juh 18!!!   


  

Av Emma - 2 januari 2011 11:59

Nu har jag duschat och det är helt sjukt vad man mår bättre efter en 10 minuters dusch   för tex i morse när jag vaknade så svettades jag och kändes som jag hade feber, men nu mår jag som vanligt igen   ! Bra va?


Jag vet inte vad jag ska göra nu?

Min pojke har inte vaknat än, eller han har i alla fall inte smsat,   . Så jag vet inte om vi ska ses idag eller inte...

Så jag kan inte planera något ännu.

Lite små frustrerande, menmen.   

Får hoppas på att han vaknar snart.


Men under tiden kan jag juh slänga in 5 sanningar och hissar och dissar   Det låter väl toppen?


  



Av Emma - 2 januari 2011 11:06

Hej igen sötnosar!

Årets nyårslöfte blir att börja blogga minst 5 inlägg varje dag. Låter det som en bra deal?

Och massa mera bilder.


Vad hade ni för löften iår då?

Blire något man kan uppfölja?

 

Idag händer detta i alla fall:

  • Duscha
  • Klä på mig
  • Kanske träffa älsklingen
  • Köpa presenter till min låtsas pappa och syster   
  • Och ta det lugnt!

Låter som en rätt skön dag idag!  


Näe men nu blir det duschen, innan min syster lägger sig i badet och allt varmvatten försvinner.   


Men om jag inte bloggar mera nu när jag är hemma så bloggar jag när jag kommer till min älskling om jag nu ska dit ikväll. Annars får jag låna min systers data , så det fixar sig alltid!


Men vi hörs sen mina sötnosar!   


  


Av Emma - 2 januari 2011 10:26

God morgon sötnosar!

Har inte hunnit blogga så mycket dem senaste dagarna, för i torsdags så fyllde min älskade mamma år och då var det middag och  och min älskling var här.

Sedan så i fredags så var det juh nyårsafton, och det börjar med att vi vaknar vid 9 tiden   , gå ner och äter frukost och klär på oss och lite sånt, sedan så åkte vi med bilen hem till min älskling inne i stan och gjorde oss i ordning   . Så vid halv 4 börjar vi dra oss mot soltorpet , där vi åt en underbar middag.  mycket trevligt!

 Sedan, vid typ 10 tiden  åkte vi på fest    i Sundbyberg.

Mycket trevligt.  

Som tur var så fick vi skjus dit och sedan när vi åkte hem vid typ 2 så tog vi taxi!     


Det bästa med denna nyårsafton var nog att jag fick tillbringa den med min älskling,   !

Och så har vi gårdagen, ja den kan jah juh bara säga att jag var trött!

Vi somnade vid 6 tiden typ, och vaknade vid ett, rätt skönt för jag brukar inte kunna sova så länge!      

Sedan vid 2 halv 3 så gick åt vi pizza, gud såå gott!   

Sedan åkte jag hemåt.

Somnade vid 10 tiden typ, skönt!


Och nu kommer lite bilder, dock inte jag som tagit!


  


Här har vi min älskling!

 

  


Hela gänget från middagen.

 

  


Lite mat

    


Ytterligare lite mat.

    


12slaget, så sköt vi lite raketer

    


12 slaget,

 

    



Härligt att få fira in det nya året med en massa fina människor.

 


  


Så detta var min nyårsafton och jag hoppas ni alla andra har haft det underbart!

Gott nytt år på er!

Nytt år, nya tag!

Ut med det gamla och in med det nya!


  

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards